vafan gör man nu?,bråk ekonomi
det är så att jag o min kille snart varit tsm i 2 år och bråk om ekonomin är så tung att han vill göra slut när vi bråkar om det.
vi tjänar olika,mkt olika,ca 22-24 tusen får han in efter skatt o jag får in ca 12 tusen och detta är csn pengar dessutom,han tkr att allt ska vara 50/50 o min åsikt är att man delar preocentuellt-att båda får lika mkt efter allt är betalt..han tycker att detta är att leva på han,han tycker att jag skulle skaffat ett jobb istället för att börja plugga o detta får jag höra jämt att jag inte drar mitt i förhållandet när det gäller ekonomin...älskar han men hans åsikter är nåt jag inte alls håller med om.
aldrig hört talar om sådana här bråk eller att pengar är så känsligt som med han.när jag varit i förhållanden tidigare har vi hjälpt varandra o inte varit pengar bråk då, men det verkar som om när det e större klyftor desto mer bråk.
han tycker jag ska börja betala bensinen när vi åker nånstans gemensamt som familj ,sällan jag ber om skjuts pga bråken.jag har fixat busskort o detta kostar 1200 per månad o det bryr han sig inte ens om eller tar inte att det är dyrt och jag är dessutom ensamstående med min son o ska köpa allt han behöver på min ekonomi.
va gör man? kan ju samtidigt inte heller kanske få det o funka med nån som e såhär eller tänker så mkt ditt eller mitt,vi e ju en familj men ändå inte just nu tkr jag..