Inlägg från: Anonym (??) |Visa alla inlägg
  • Anonym (??)

JÄTTESÖLIG person i kassan

Anonym (Erik konrad) skrev 2019-03-28 12:54:44 följande:

PS.

Denna kassör är ibland social med andra å frågar läget, men inte med MIG!

Inte så konstigt. Har aldrig hört någon (utom du) som är så besatt i att bedriva häxjakt mot en stackars lågavlönad kassör. Den stackars kassören lär ju känna av dina obehagliga vibbar på långt avstånd. 

Gå någon annanstans och handla om det stör dig så mycket? 
    Det är tredje inlägget jag ser om denna kille som jobbar i kassan. Om han är konstig vad gör det då dig till? Du som är obehagligt besatt av en stackars ung kille.
  • Anonym (??)
    Anonym (Erik konrad) skrev 2019-03-28 18:58:48 följande:
    Säger till er ALLA som tror att JAG är problemet. Handla hos honom så får ni allt se.. Kan ge er destination och identifiera denna KASSAör för er!!

Jag tror inte att det är ok med kränkningar eller hatbrott. Det slutar nog snarare med att han anmäler dig till polisen istället om du lämnar ut hans identitet.

Du får nog ta och lugna ned dig. Det har ingen som helst betydelse hur denna kille beter sig. De flesta skulle bara skaka på axlarna och gå vidare i livet, om de träffade på en som inte ler eller är social med dem. 

"Nu tror jag snarare att du är en ung person som är ute efter att sätta dit någon stackars klasskamrat eller liknande som du ogillar". 

Om du nu råkar vara sant vilket jag tvivlar på. Då tycker jag för all del att det är förståeligt att han inte gillar dig. Det skulle jag med största sannolikhet inte heller göra.

• Anonym (??)

Jag tror nog han kände sig kränkt över att få frågan om han är pensionär. Det tar hårt på åldersnojan att få en sådan oförskämd fråga.

Det är bara så att det är omöjligt ibland att bedöma ålder. Jag fick inte köpa folköl en gång när jag glömt mitt legitimation (trots att jag var 30 och hade mina barn med mig). Det kändes pinsamt och surt för mig då. Men jag förstår att det är omöjligt att bedöma folks åldrar. När man är yngre kanske de flesta över 40 år ser gamla ut. 

Jag har själv oerhört svårt att bedöma någons ålder. En del kan se så mycket yngre ut (vältränade, botox m.m) medan andra i samma ålder kan se slitna ut. 
    Att endast med ögat avgöra om en person är 57 eller 60+ (kan ju ev.. vara förtidspensionerad) är omöjligt.

Svar på tråden JÄTTESÖLIG person i kassan