• tugidaq

Göra VUL Norrköping?

Hej!

Någon från Norrköping som fått göra vul hos barnmorskan innan kub för att se att allt är bra? Jag skulle så gärna vilja se att allt är bra där inne bara.. att Man inte går runt och mår piss och så är det typ en ofostrig graviditet.

• Svar på tråden Göra VUL Norrköping?
  • Linda2barnsmamma

Ja gjorde hos nina lassenius :) privat klinik. Dom tar 200 kr för ett besök. Men ja gjorde det för att ja inte hade en aning hur långt gången ja va. Då va ja 8+2 :) nu e ja i v 38 på söndag

• tugidaq
    Linda2barnsmamma skrev 2019-05-23 21:19:51 följande:

Ja gjorde hos nina lassenius :) privat klinik. Dom tar 200 kr för ett besök. Men ja gjorde det för att ja inte hade en aning hur långt gången ja va. Då va ja 8+2 :) nu e ja i v 38 på söndag

Vart är det någonstans då? :) kan man göra ett bara för man vill med? Skulle så gärna vilja göra ett tidigare...
  • Linda2barnsmamma
    tugidaq skrev 2019-05-24 16:45:06 följande:

Vart är det någonstans då? :) kan man göra ett bara för man vill med? Skulle så gärna vilja göra ett tidigare...

Ja de tror ja. Hon är jättebra. De svåra kan va nu innan sommaren med tider. Men ring dit o kolla. Det ligger vid Carl Johans park. I vila husen om du vet vart det är? tror de e bråddgatan.
  • tugidaq
    Linda2barnsmamma skrev 2019-05-24 18:15:25 följande:

Ja de tror ja. Hon är jättebra. De svåra kan va nu innan sommaren med tider. Men ring dit o kolla. Det ligger vid Carl Johans park. I vila husen om du vet vart det är? tror de e bråddgatan.

Ja men då vet jag ungefär! Får testa :) tack för tips!
  • tugidaq
    tugidaq skrev 2019-05-25 09:06:05 följande:

Ja men då vet jag ungefär! Får testa :) tack för tips!

De gjorde inte sånt så de :/
  • Linda2barnsmamma
    tugidaq skrev 2019-05-27 10:39:52 följande:

De gjorde inte sånt så de :/

Men då kanske de bara är om man redan är inskriven där eller om de e så som jag kollade, hur långt gånget det va...
Svar på tråden Göra VUL Norrköping?