Kvinnor som våldtar män
Det finns olika definitioner av övergrepp och våldtäkt.
Man kan ta ett uppmärksammat fall: Cissi Wallin. Hon startade "Prata om det" och var het under "metoo". Hon fick ju Virtanen på fall kan man säga, även om han aldrig dömts för våldtäkt, tvärtom.
De gick hem på fyllan, och kanske drogpåverkan, och hade sex under samtycke. Sedan vaknade hon med att han hade sin kuk framför hennes mun och bad henne suga. Definierar man det som övergrepp/våldtäktsförsök tror jag nästan att majoriteten av män utsatts.
Om man räknar det som män hängdes ut för under "metoo" och på en del företag som övergrepp har alla män råkat ut för det. Klapp på rumpan, blivit tagen på kuken, kränkande och grova verbala attacker, nedlåtande "sexskämt" etc.
Martin Timell är ett exempel som blev av med jobb och ära på det viset.
Bägge dessa män har ju ett rykte om att vara gement sviniga mot kvinnor och män överlag, exemplen är helt ok dock.
Jag har blivit våldtagen, som i penetrerande sex, mot min vilja, utan samtycke, ett par gånger. Ofta under drogrus. Även i sömnen. Under drömmar är det som bekant svårt att skilja mellan dröm och verklighet och många män har stånd ett par gånger per natt.
Jag har vid ett tillfälle blivit utnyttjad av ett flertal kvinnor efter en riktigt dålig drogkompott. Vet än i dag inte exakt hur många, men fler än fyra.
En ren överfallsvåldtäkt utförd av en kvinna mot en nykter man kan kanske bli klurigt?