Inlägg från: Anonym (Samma här) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Samma här)

Kvinnor som våldtar män

Anonym (Bu eller bää.. I say Buu!) skrev 2019-05-26 03:09:35 följande:

Även min "mamma" ej biologisk tvingade mig att jucka henne när jag var 5-6 år gammal. O vid ett tillfälle kom hon in o sa att hon skulle kolla en grej när jag låg i sängen. Hon drog av täcket nerifrån o upp o höll upp det så jag inte kunde se vad hon gjorde. Sen försvann hennes huvud o en varm konstig känsla kändes runt mitt kön. Först i vuxen ålder förstod jag vad hon faktiskt gjorde. Men önskar ändå hellre att hon hade sexutnyttjat mig under uppväxten istället för den dagliga misshandeln. 

Blev din fostermamma (om det var det) dömd eller kom det aldrig fram?

Hur är er relation idag?
  • Anonym (Samma här)
    Anonym (A) skrev 2019-05-26 17:22:22 följande:

Att det är stort, vill säga.

Det var så man resonerade kring våld i hemmet för 60-70 år sedan. Att det inte fanns några fakta som sa att det skulle existera i någon större omfattning. Nu vet vi bättre.
  • Anonym (Samma här)
    Anonym (A) skrev 2019-05-26 18:36:12 följande:

Går inte människor och anmäler brott är det inte mitt problem. Vi kan bara hantera det vi har ljus över.

Precis detsamma man sa om våld mot kvinnor förr som sagt. Vi borde kunna lära oss av historien ngn gång.
  • Anonym (Samma här)
    Anonym (A) skrev 2019-05-26 23:55:18 följande:

Om det är så enkelt hur löser du problemet då? Vad gör du för skillnad i dagsläget som inte gjordes på 60-70talet? Vad inngär mörkertale för dig och hur definerar vi våldtäkt?

Riktiga våldtäkter sker men jag tror inte att större delen av dessa offer blir så pass förlamade att de inte går till polisen eller talar med en anhörig såvida de inte lever i ett hem där de har ett hot över sig. Mörkertal finns men jag tror du överdriver och dramatiserar det. Sen kan man aldrig använda något sådant som bas. Vi måste utgå från vad vi vet.

Var skrev jag att det var enkelt?

En möjlighet vore att utbilda och medvetandegöra på bred front att män är och kan vara offer. Tror du inte barn eller unga tvekar att gå till polisen? Det tror jag, i allra högsta grad. För att utveckla ett samhälle behöver vi vara proaktiva och söka mer kunskap. Inte stanna vid det vi tror oss veta just nu.
  • Anonym (Samma här)
    Anonym (Killen) skrev 2019-05-27 10:03:28 följande:

Jag skulle aldrig våga anmäla en kvinna.

Instämmer.
  • Anonym (Samma här)
    Anonym (Kvinna) skrev 2019-05-27 17:35:26 följande:

Jag har våldtagit åtminstone två stycken män, men före det själv blivit både mobbad, våldtagen och utnyttjad.

Fråga mig vad ni vill?

Berätta om hur det gick till vid respektive tillfälle.

I vilken kontext skedde det?

Blev det känt?

För vem isf?

Hur har det påverkat dig?
  • Anonym (Samma här)
    Anonym (Kvinna) skrev 2019-05-30 14:10:31 följande:

Öhh, menar du nu de män jag våldtog, eller?

Jag förstår inte riktigt frågorna, vad betyder kontext?

Känt blev det inte.

Ja jag menar de män du våldtog.

Med kontext syftar jag på hur saker såg ut runt omkring vid tiden för våldtäkterna. Dvs vilken relation hade du till männen? Var ni i relation, eller var det ons? Var det våld inblandat?
  • Anonym (Samma här)
    Anonym (Kvinna) skrev 2019-05-30 14:38:22 följande:

Ah, tack :)

Ja, den första var jag gift med. Han brukade inte vilja knulla så ofta (blev typ 1g/årstid) så en kväll när vi hade varit ute o dansat och druckit ordentligt så däckade han på vardagsrumsgolvet. Och jag tog fram kuken och började rida honom...

Efter en stund märker jag att han inte alls är "med", dvs det börjar kännas jävligt fel. Jag känner mig som en våldtäktsmän och slutar genast (och ringer mitt ex, som våldtog mig, för att berätta att jag inte är som han!!!)

Jag lämnade hans kuk att sticka fram ur kallingarna, och noterade en stund senare att han lagt undan den.

Några år senare (hade skilt mig från den asexuelle mannen) så hade jag en undergiven kk. Vi var båda väldigt sexuella och ville uppfylla varandras Fantasier.

Han lät mig stoppa upp min dildo i hans röv. Men det var sättet det hände på som kanske var lite dåligt. Han hade precis knullat mig analt i duschen, och trots att han hade en väldigt liten kuk så hade det gjort lite ont.

Så jag fick lust att visa honom hur det kändes. Han ville att det skulle ske på ett visst sätt, och tyckte att han vid tidpunkten inte kände sig tillräckligt kåt utan var trött efter sexet. Men jag insisterade på att göra det NU och han lät mig, jag knullade honom i röven med dildon och kände att han nog led lite....

Efter det träffades vi aldrig mer.

Nu är jag omgift och kan tänka mig att jag nog flera gånger har tvingat mig till sex på olika sätt, sk. utpressningssex... Eller bara hoppat på och börjat suga kuken trots protester. Efteråt brukar han rulla ihop sig till en boll och typ säga "nej nej fy!!", men vi är ännu gifta! :)

Tack för att du delar med dig. Jag tror inte det du beskriver ses som våldtäkt rent moraliskt av så många men du har uppenbart reflekterar över dina egna handlingar vilket i sig har ett värde.

Jag tror många kvinnor kan känna igen sig i det du beskriver och många har nog använt mer sk utpressning för att få sex eller bara för att de haft lust. Detta borde inte vara så tabu för kvinnor att prata om tillfällen då de tagit för sig lite för mycket sas.

Har du haft andra tillfällen då du varit tillsammans med en ug man och mått bra av det?
Svar på tråden Kvinnor som våldtar män