Kvinnor som våldtar män
Jag har ingen personlig erfarenhet, men säger ändå några saker.
Vadå, hur går det till? Det går till på en väldigt många olika sätt, givetvis, beroende på situation.
Det vanligaste som jag har läst mig till i amerikanska trådar, tycks vara att mannen är berusad och efter en fest får sällskap hem eller liknande. Sedan slocknar mannen och då passar kvinnan på. Mannen vaknar då ofta av att hon rider på honom.
Penis blir ofta hård av stimulering även om mannen sover. Om mannen är vaken kan också penis bli hård av stimulering trots att mannen inte är kåt/samtyckande.
De män som blir utsatta för den här formen av övergrepp mår ofta dåligt ett tiotal år efteråt. De berättar att deras sexliv och relationer har blivit påverkade flera år efteråt. Många blir deprimerade och får psykiska problem. Det värsta för dessa män är att omgivningen ofta består av sådana som du (ursäkta) som inte inser vidden av övergreppet just för att den som blir våldtagen är en man. När offren försöker berätta om händelsen blir de illa behandlade och tas inte på allvar.
I en fantasi kan en man kanske drömma om att bli våldtagen. Men blir han det i verkligheten är det en helt annan sak. Jämför det med att bli misshandlad eller hotad till livet eller något annat du kan relatera till utan fördomar. Det ger ett trauma för livet.