Inlägg från: Anonym (Bu eller bää.. I say Buu!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bu eller bää.. I say Buu!)

Kvinnor som våldtar män

Anonym (A) skrev 2019-05-26 02:02:25 följande:

Männen vaknar upp och deltar eller somnar om men tycker varken bu eller bä. Visserlgen är det inte av fri vilja men dom tycker inte det var hela världen. 

Tja, det beror väl helt på vem det är ts. Vaknade upp av att en tjej red mig. Boxerna nere vid vristerna o nej, jag tyckte inte att det var kul alls. Tvärtom, jag blev riktigt arg då det var en tjej jag inte ville vara med. O hon visste om det. Plus att jag hatar ha boxerna vid vristerna då man inte kan röra benen. Det var nog mest det som gjorde mig arg i o för sig, för jag kände mig fast, men det andra var inte okej ändå!
    Anonym (Bu eller bää.. I say Buu!) skrev 2019-05-26 02:22:18 följande:
    Tja, det beror väl helt på vem det är ts. Vaknade upp av att en tjej red mig. Boxerna nere vid vristerna o nej, jag tyckte inte att det var kul alls. Tvärtom, jag blev riktigt arg då det var en tjej jag inte ville vara med. O hon visste om det. Plus att jag hatar ha boxerna vid vristerna då man inte kan röra benen. Det var nog mest det som gjorde mig arg i o för sig, för jag kände mig fast, men det andra var inte okej ändå!
    Samma tjej polisanmälde mig för falsk misshandel fast i själva verket var det hon som slog o slog tills hon själv började gråta o jag bara stod där o undrade när fan ska det klicka i henne att man inte gör så. Men då jag aldrig rörde henne på ett dåligt sätt så slängde hon sig ner på golvet o slog hon huvudet 3 gånger i det o ringde polis o därefter utpressade mig till sex i 2 månader för att dra tillbaka anmälan. Kände inte att samhället hade sett min sda då jag även är mörkhyad så vågade inget annat än att göra som hon krävde.
    Anonym (A) skrev 2019-05-26 02:42:08 följande:

Att boxerna var det som bekymrade dig mest talar lite för min poäng. Jag påstår inte att det inte är otrevlgt men jag tror få killar skulle ta det till domstolen. Jag måste erkänna att jag skrattade åt boxerdelen. Det var dagens! Haha!

Anonym (Bu eller bää.. I say Buu!) skrev 2019-05-26 02:26:36 följande:
    Samma tjej polisanmälde mig för falsk misshandel fast i själva verket var det hon som slog o slog tills hon själv började gråta o jag bara stod där o undrade när fan ska det klicka i henne att man inte gör så. Men då jag aldrig rörde henne på ett dåligt sätt så slängde hon sig ner på golvet o slog hon huvudet 3 gånger i det o ringde polis o därefter utpressade mig till sex i 2 månader för att dra tillbaka anmälan. Kände inte att samhället hade sett min sda då jag även är mörkhyad så vågade inget annat än att göra som hon krävde.

Jag förstår rädslan men tror inte hon skulle vinna i en domstol. Hon verkar så pass instabil att hennes karaktär skulle svika henne i det långa loppet. Total psyko. Dock skulle nog tidningsrubrikerna inte vara till din fördel. Men varför hamnade du med en sådan tjej? Och psykade hon på allvar ur för att hon ville ha sex eller var det en känslomässig rot och du var påväg att lämna?

Kul o läsa kanske :P Så bjuder på det. Men inte kul situation när man vaknar upp o inte kan röra sig. Kanske som du säger att det hade lyst igenom. Men vågade inte ta risken då jag inte tror att det kan vara så särskiljt kul att bli betraktad som en kvinnomisshandlare. Hon kunde gråta tårar på ett ögonblick för att stå och garva i det andra. Aldrig sett något liknande. Jag vet inte. Tror det var tryggheten hos mig som gjorde henne till stalker o allt galet för sex kunde hon få av vem hon ville. 

Även min "mamma" ej biologisk tvingade mig att jucka henne när jag var 5-6 år gammal. O vid ett tillfälle kom hon in o sa att hon skulle kolla en grej när jag låg i sängen. Hon drog av täcket nerifrån o upp o höll upp det så jag inte kunde se vad hon gjorde. Sen försvann hennes huvud o en varm konstig känsla kändes runt mitt kön. Först i vuxen ålder förstod jag vad hon faktiskt gjorde. Men önskar ändå hellre att hon hade sexutnyttjat mig under uppväxten istället för den dagliga misshandeln. 

Anonym (Samma här) skrev 2019-05-26 15:09:29 följande:
    Blev din fostermamma (om det var det) dömd eller kom det aldrig fram?

Hur är er relation idag?

Nej det kom aldrig fram. Hon bad mig även läsa en bok när jag var va 8-9 år.
    Dem handlade om "regler" i en familj utan blodsband. Bläddrade igenom den o såg att hon hade markerat med gul markeringspenna vissa rader i boken o där stod det att det var okej att ha sex med sin "son" när man inte var biologiska. 

Nej hon gjorde så mycket mot mig o djuren så vi har ingen kontakt idag. Har levt ensam sen jag var 16. (fick lägenhet utav soc).
    Idag är jag vuxen men har fortfarande svårt för andra vuxna. 

Lever ensam, har inga vänner och vill inte leva bland människor. Har inget intresse av att skapa band med någon.  Men då rötter o allt saknas så är sådant svårt o samtidigt som man haft djup depression o mildare ptsd skulle jag nog våga påstå då hon ville se mig död (men det skulle se ut som en olycka, därför jag lever idag trots flera försök) när hon inte hade makt att manipulera mig mera. Har dock haft tjejer som depressionen har förstört med. Har däremot aldrig brukat något våld mot dom Någonsin o skulle aldrig göra om det inte handlar om att skydda barn eller djur!!

Hatar mig själv, hatar mitt liv o hatar vuxna människor. 

Svar på tråden Kvinnor som våldtar män