Inlägg från: Anonym (RT) |Visa alla inlägg
  • Anonym (RT)

Kvinnor som våldtar män

En våldtäkt är ju inte bara att man hoppar på någon och har sex. Många våldtäkter begås i relationer. Det är ju våldtäkt om den ena tjatar sig till sex, den andra går med på att ha sex mot sin vilja för att göra sin partner nöjd. Men tror inte alla tänker så riktigt.

• Anonym (RT)

Jag har helt ärligt våldtagit min pojkvän. Jag mår dåligt av att tänka på det. Känner skam. Min pojkvän mår inte dålugt av det men han påpekade efteråt att jag våldtog honom. Är så käbla fel det jag gjorde.

Det var såhär. Han hälsade på mig jag bara bestämde att vi skulle ha sex. Jag kladda fast mig på honom, tjatade, försökte få honom att känna skam för att han inte ville, jag sög av honom mot hans vilja. Sen hade vi sex. Han orkade nog inte stå emot tillslut och gav mig det jag ville för att slippa mitt tjat. Precis efter sa han att det är våldtäckt. Gjorde ont att höra det, var inte min avsikt att tvinga fram nåt. Men bra att han sa det till mig, fick verkligen en funderare på vadfan jag håller på med. Var extremt skälvisk. Idag skulle jag aldrig någonsin göra så. Har utvecklats som person. Lever med samma pojkvän nu.

Svar på tråden Kvinnor som våldtar män