• Anonym (A)

Kvinnor som våldtar män

Hur i fan går det till när kvinnor våldtar män? Har aldrig fattat detta fenomen och att det ens är möjligt. Kan inte påstå att jag skulle bli hård om jag befann mig i en stressad situation och troligtvis har jag inte att göra med en Rhonda Rousey så jag borde ha det fysiska övertaget.

Sen som man är man inte lika känslig. Jag menar kör på om jag inte kan ta mig lös.

Vad sysslar dessa män med undrar jag.

Är det någon här som har erfarenhet och villig att dela med sig av vad som hände?

• Svar på tråden Kvinnor som våldtar män
  • Anonym (Samma här)
    Anonym (Kvinna) skrev 2019-05-30 14:10:31 följande:

Öhh, menar du nu de män jag våldtog, eller?

Jag förstår inte riktigt frågorna, vad betyder kontext?

Känt blev det inte.

Ja jag menar de män du våldtog.

Med kontext syftar jag på hur saker såg ut runt omkring vid tiden för våldtäkterna. Dvs vilken relation hade du till männen? Var ni i relation, eller var det ons? Var det våld inblandat?
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Samma här) skrev 2019-05-30 14:19:42 följande:

Med kontext syftar jag på hur saker såg ut runt omkring vid tiden för våldtäkterna. Dvs vilken relation hade du till männen? Var ni i relation, eller var det ons? Var det våld inblandat?

Ah, tack :)

Ja, den första var jag gift med. Han brukade inte vilja knulla så ofta (blev typ 1g/årstid) så en kväll när vi hade varit ute o dansat och druckit ordentligt så däckade han på vardagsrumsgolvet. Och jag tog fram kuken och började rida honom...

Efter en stund märker jag att han inte alls är "med", dvs det börjar kännas jävligt fel. Jag känner mig som en våldtäktsmän och slutar genast (och ringer mitt ex, som våldtog mig, för att berätta att jag inte är som han!!!)

Jag lämnade hans kuk att sticka fram ur kallingarna, och noterade en stund senare att han lagt undan den.

Några år senare (hade skilt mig från den asexuelle mannen) så hade jag en undergiven kk. Vi var båda väldigt sexuella och ville uppfylla varandras Fantasier.

Han lät mig stoppa upp min dildo i hans röv. Men det var sättet det hände på som kanske var lite dåligt. Han hade precis knullat mig analt i duschen, och trots att han hade en väldigt liten kuk så hade det gjort lite ont.

Så jag fick lust att visa honom hur det kändes. Han ville att det skulle ske på ett visst sätt, och tyckte att han vid tidpunkten inte kände sig tillräckligt kåt utan var trött efter sexet. Men jag insisterade på att göra det NU och han lät mig, jag knullade honom i röven med dildon och kände att han nog led lite....

Efter det träffades vi aldrig mer.

Nu är jag omgift och kan tänka mig att jag nog flera gånger har tvingat mig till sex på olika sätt, sk. utpressningssex... Eller bara hoppat på och börjat suga kuken trots protester. Efteråt brukar han rulla ihop sig till en boll och typ säga "nej nej fy!!", men vi är ännu gifta! :)
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Samma här) skrev 2019-05-30 14:19:42 följande:

Ja, den första var jag gift med. Han brukade inte vilja knulla så ofta (blev typ 1g/årstid) så en kväll när vi hade varit ute o dansat och druckit ordentligt så däckade han på vardagsrumsgolvet. Och jag tog fram kuken och började rida honom...

Efter en stund märker jag att han inte alls är "med", dvs det börjar kännas jävligt fel. Jag känner mig som en våldtäktsmän och slutar genast (och ringer mitt ex, som våldtog mig, för att berätta att jag inte är som han!!!)

Jag lämnade hans kuk att sticka fram ur kallingarna, och noterade en stund senare att han lagt undan den.

Några år senare (hade skilt mig från den asexuelle mannen) så hade jag en undergiven kk. Vi var båda väldigt sexuella och ville uppfylla varandras Fantasier.

Han lät mig stoppa upp min dildo i hans röv. Men det var sättet det hände på som kanske var lite dåligt. Han hade precis knullat mig analt i duschen, och trots att han hade en väldigt liten kuk så hade det gjort lite ont.

Så jag fick lust att visa honom hur det kändes. Han ville att det skulle ske på ett visst sätt, och tyckte att han vid tidpunkten inte kände sig tillräckligt kåt utan var trött efter sexet. Men jag insisterade på att göra det NU och han lät mig, jag knullade honom i röven med dildon och kände att han nog led lite....

Nu är jag omgift och kan tänka mig att jag nog flera gånger har tvingat mig till sex på olika sätt, sk. utpressningssex... Eller bara hoppat på och börjat suga kuken trots protester. Efteråt brukar han rulla ihop sig till en boll och typ säga "nej nej fy!!", men vi är ännu gifta! :)
  • Anonym (Samma här)
    Anonym (Kvinna) skrev 2019-05-30 14:38:22 följande:

Tack för att du delar med dig. Jag tror inte det du beskriver ses som våldtäkt rent moraliskt av så många men du har uppenbart reflekterar över dina egna handlingar vilket i sig har ett värde.

Jag tror många kvinnor kan känna igen sig i det du beskriver och många har nog använt mer sk utpressning för att få sex eller bara för att de haft lust. Detta borde inte vara så tabu för kvinnor att prata om tillfällen då de tagit för sig lite för mycket sas.

Har du haft andra tillfällen då du varit tillsammans med en ug man och mått bra av det?
  • jrockyracoon
    Anonym (Samma här) skrev 2019-05-30 14:50:12 följande:
    Tack för att du delar med dig. Jag tror inte det du beskriver ses som våldtäkt rent moraliskt av så många men du har uppenbart reflekterar över dina egna handlingar vilket i sig har ett värde.

Jag tror många kvinnor kan känna igen sig i det du beskriver och många har nog använt mer sk utpressning för att få sex eller bara för att de haft lust. Detta borde inte vara så tabu för kvinnor att prata om tillfällen då de tagit för sig lite för mycket sas.

Har du haft andra tillfällen då du varit tillsammans med en ug man och mått bra av det?
    Tveklöst är det både moraliskt och juridiskt en våldtäkt att ha sex med en medvetslös person, så kan absolut inte hålla med dig där....
  • Anonym (Bu eller bää.. I say Buu!)
    Anonym (Samma här) skrev 2019-05-26 15:09:29 följande:
    Blev din fostermamma (om det var det) dömd eller kom det aldrig fram?

Hur är er relation idag?

Nej det kom aldrig fram. Hon bad mig även läsa en bok när jag var va 8-9 år.
    Dem handlade om "regler" i en familj utan blodsband. Bläddrade igenom den o såg att hon hade markerat med gul markeringspenna vissa rader i boken o där stod det att det var okej att ha sex med sin "son" när man inte var biologiska. 

Nej hon gjorde så mycket mot mig o djuren så vi har ingen kontakt idag. Har levt ensam sen jag var 16. (fick lägenhet utav soc).
    Idag är jag vuxen men har fortfarande svårt för andra vuxna. 

Lever ensam, har inga vänner och vill inte leva bland människor. Har inget intresse av att skapa band med någon.  Men då rötter o allt saknas så är sådant svårt o samtidigt som man haft djup depression o mildare ptsd skulle jag nog våga påstå då hon ville se mig död (men det skulle se ut som en olycka, därför jag lever idag trots flera försök) när hon inte hade makt att manipulera mig mera. Har dock haft tjejer som depressionen har förstört med. Har däremot aldrig brukat något våld mot dom Någonsin o skulle aldrig göra om det inte handlar om att skydda barn eller djur!!

Hatar mig själv, hatar mitt liv o hatar vuxna människor. 

• Skärvan
    Anonym (Bredda din vy) skrev 2019-05-25 13:37:15 följande:
    Jag förstår hur du menar, jag tror inte det är lika vanligt för män men absolut förekommande vad jag tror är vanligare är dock att mannen inte vill men säger ja. Detta förekommer så klart hos kvinnor också men tror kvinnor har lättare att uttrycka sig att de inte vill där är problemet snarast att nejet inte respekteras. I mäns fall att det snarare är norm att män ska vara kåta jämnt och att många känner att de inte kan säga nej utan "ställer upp" och om säger nej ifrågasätts det på ett annat vis än för kvinnor men också rädsla att det ska ifrågasättas. Förstår du hur jag menar?

Sen blir det ju en gränsdragning någonstans för vad som räknas som övergrepp, är det fall som är lite på båda sidorna så är det den utsatta som avgör tycker jag. Har saker i bagaget som en del och även lagen i vissa fall kan bedöma som sexuella övergrepp men jag ser det inte så av olika anledningar, alternativt orkar inte ta i det.
    Förstår, och håller med dig. Bra skrivit.
  • Anonym (RT)

Jag har helt ärligt våldtagit min pojkvän. Jag mår dåligt av att tänka på det. Känner skam. Min pojkvän mår inte dålugt av det men han påpekade efteråt att jag våldtog honom. Är så käbla fel det jag gjorde.

Det var såhär. Han hälsade på mig jag bara bestämde att vi skulle ha sex. Jag kladda fast mig på honom, tjatade, försökte få honom att känna skam för att han inte ville, jag sög av honom mot hans vilja. Sen hade vi sex. Han orkade nog inte stå emot tillslut och gav mig det jag ville för att slippa mitt tjat. Precis efter sa han att det är våldtäckt. Gjorde ont att höra det, var inte min avsikt att tvinga fram nåt. Men bra att han sa det till mig, fick verkligen en funderare på vadfan jag håller på med. Var extremt skälvisk. Idag skulle jag aldrig någonsin göra så. Har utvecklats som person. Lever med samma pojkvän nu.

• Anonym (Kunskapstörst)

Intressant och lärorik tråd. Tack. Övergrepp är aldrig bra.

Har än så länge haft turen och aldrig råkat ut för den sortens övergrepp. Mina kvinnor genom åren som tagit fördel av mig när jag sovit, ja sådant hör ju till de allmänna sexfantasierna... att vakna mitt i natten med hennes händer och mun på fina ställen eller när hon t o m hunnit sätta sig på mig... mmm..
    Tekniskt skulle väl det numera platsa som våldtäkter men jag ger verkligen gärna retroaktivt samtycke...Glad

Svar på tråden Kvinnor som våldtar män