• Anonym (A)

Kvinnor som våldtar män

Hur i fan går det till när kvinnor våldtar män? Har aldrig fattat detta fenomen och att det ens är möjligt. Kan inte påstå att jag skulle bli hård om jag befann mig i en stressad situation och troligtvis har jag inte att göra med en Rhonda Rousey så jag borde ha det fysiska övertaget.

Sen som man är man inte lika känslig. Jag menar kör på om jag inte kan ta mig lös.

Vad sysslar dessa män med undrar jag.

Är det någon här som har erfarenhet och villig att dela med sig av vad som hände?

• Svar på tråden Kvinnor som våldtar män
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (Bredda din vy) skrev 2019-05-25 19:35:13 följande:

Jag är ledsen att du blev utsatt och framförallt så liten. Jag hoppas du mår bättre i dag.

Ja som vuxen har jag en annan syn på det tillfället rent objektivt eftersom det var ett annat barn, även om han var ganska mycket större. Jag kan fatta att något var fel på honom eller att han själv måste blivit utsatt. Jag har däremot aldrig berättat eller pratat med någon om det, inte då och inte senare. Ganska klassiskt antar jag.
  • Föreståndaren

När jag va säg runt 25 så var jag ute på krogen med ett gäng arbetskamrater. Jag blev så full att jag hade svårt att gå så en kvinnlig arbetskamrat hjälpte mig hem. Jag vaknade av att hon sög av mig i sängen, jag gjorde ett tappert försök att delta men somnade. Va detta en våldtäkt? Hon kom fram till mig på jobbet några dagar senare och bad om ursäkt.

• Elefantmannen2

Det finns olika definitioner av övergrepp och våldtäkt. 

Man kan ta ett uppmärksammat fall: Cissi Wallin. Hon startade "Prata om det" och var het under "metoo". Hon fick ju Virtanen på fall kan man säga, även om han aldrig dömts för våldtäkt, tvärtom.
    De gick hem på fyllan, och kanske drogpåverkan, och hade sex under samtycke. Sedan vaknade hon med att han hade sin kuk framför hennes mun och bad henne suga. Definierar man det som övergrepp/våldtäktsförsök tror jag nästan att majoriteten av män utsatts. 

Om man räknar det som män hängdes ut för under "metoo" och på en del företag som övergrepp har alla män råkat ut för det. Klapp på rumpan, blivit tagen på kuken, kränkande och grova verbala attacker, nedlåtande "sexskämt" etc. 
    Martin Timell är ett exempel som blev av med jobb och ära på det viset.

Bägge dessa män har ju ett rykte om att vara gement sviniga mot kvinnor och män överlag, exemplen är helt ok dock. 

Jag har blivit våldtagen, som i penetrerande sex, mot min vilja, utan samtycke, ett par gånger. Ofta under drogrus. Även i sömnen. Under drömmar är det som bekant svårt att skilja mellan dröm och verklighet och många män har stånd ett par gånger per natt. 
    Jag har vid ett tillfälle blivit utnyttjad av ett flertal kvinnor efter en riktigt dålig drogkompott. Vet än i dag inte exakt hur många, men fler än fyra. 

En ren överfallsvåldtäkt utförd av en kvinna mot en nykter man kan kanske bli klurigt? 

• Anonym (A)
    Elefantmannen2 skrev 2019-05-25 23:36:54 följande:

Det finns olika definitioner av övergrepp och våldtäkt. 

Man kan ta ett uppmärksammat fall: Cissi Wallin. Hon startade "Prata om det" och var het under "metoo". Hon fick ju Virtanen på fall kan man säga, även om han aldrig dömts för våldtäkt, tvärtom.
    De gick hem på fyllan, och kanske drogpåverkan, och hade sex under samtycke. Sedan vaknade hon med att han hade sin kuk framför hennes mun och bad henne suga. Definierar man det som övergrepp/våldtäktsförsök tror jag nästan att majoriteten av män utsatts. 

Om man räknar det som män hängdes ut för under "metoo" och på en del företag som övergrepp har alla män råkat ut för det. Klapp på rumpan, blivit tagen på kuken, kränkande och grova verbala attacker, nedlåtande "sexskämt" etc. 
    Martin Timell är ett exempel som blev av med jobb och ära på det viset.

Bägge dessa män har ju ett rykte om att vara gement sviniga mot kvinnor och män överlag, exemplen är helt ok dock. 

Jag har blivit våldtagen, som i penetrerande sex, mot min vilja, utan samtycke, ett par gånger. Ofta under drogrus. Även i sömnen. Under drömmar är det som bekant svårt att skilja mellan dröm och verklighet och många män har stånd ett par gånger per natt. 
    Jag har vid ett tillfälle blivit utnyttjad av ett flertal kvinnor efter en riktigt dålig drogkompott. Vet än i dag inte exakt hur många, men fler än fyra. 

En ren överfallsvåldtäkt utförd av en kvinna mot en nykter man kan kanske bli klurigt? 

Var lite det jag försökte förklara i ett tidigare inlägg. Kvinnor gör inte överfalls våldtäkter. Mannen har ju oftast försatt sig i en sårrbar situation med främlingar eller fiendeer när det sker. 

Sen är ju våldtäktsdebatten helt sjuk. Martin Timell må vara grisg men han är ingen våldtäktsman. Och varför anmälde kvinnan honom 10 år efter händelsen skett? Och varför har ingen kollega markerat för honom tidigare om dom inte gillade hans beteende? Klart man letar reda på det bara för att det ligger i tiden och folk har glömt bort hur man kommunicerar. 

Och som de flesta män här skriver när dom fått ofrivilligt sex är det i stort sett ingen som ens tar illa upp, snarare gillar det. Det är inte samma sak för en kvinna. Män och kvinnor är varandras motsatser, vi tänker och fungerar olika.

• Elefantmannen2
    Anonym (A) skrev 2019-05-26 00:20:32 följande:

Var lite det jag försökte förklara i ett tidigare inlägg. Kvinnor gör inte överfalls våldtäkter. Mannen har ju oftast försatt sig i en sårrbar situation med främlingar eller fiendeer när det sker. 

Sen är ju våldtäktsdebatten helt sjuk. Martin Timell må vara grisg men han är ingen våldtäktsman. Och varför anmälde kvinnan honom 10 år efter händelsen skett? Och varför har ingen kollega markerat för honom tidigare om dom inte gillade hans beteende? Klart man letar reda på det bara för att det ligger i tiden och folk har glömt bort hur man kommunicerar. 

Och som de flesta män här skriver när dom fått ofrivilligt sex är det i stort sett ingen som ens tar illa upp, snarare gillar det. Det är inte samma sak för en kvinna. Män och kvinnor är varandras motsatser, vi tänker och fungerar olika.

Har verkligen de flesta män sagt det? Att de inte tar illa upp? Då uppfattar vi det helt olika. Jag tycker att folk tycker tvärtom, fast att det är jobbigt att ta upp det just på grund av det du skriver. Ingen gillar sex mot sin vilja. Om de gör det är det inte mot deras vilja, det är ju givet.

Det var ingen som påstod att Martin Timell var en våldtäktsman heller. Det har förklarats många gånger varför kollegor och produktionsbolag lät honom hållas. 
    De som markerade försvann ju.

• Anonym (Aj...)
    norrauppland skrev 2019-05-25 19:08:12 följande:

Har många gånger vaknat av att tjejer börjat suga upp kuken, ibland har jag puttat bort dom och ibland har jag låtit dom bara fortsätta för att sedan få rida.. Har aldrig känt mig kränkt på något vis utan känner mig mest smickrad av deras lust gentemot mig... Det verkar som att kvinnor inte uppskattar det som jag, har jag fel?

Det är väl ganska självklart att de flesta kvinnor inte skulle uppskatta att vakna av att en man slickar på och tränger in i henne utan att hon gått med på det själv. Dels krävs det ju en del förspel innan fittan är svullen och redo och utan det så tenderar det ju att bli smärtsamt och dessutom skulle det ju vara lätt att få panik, usch.

Men visst finns det ju några undantag men då måste man ju ha pratat igenom det innan och sagt att det är ok.

• Anonym (A)
    Elefantmannen2 skrev 2019-05-26 00:36:52 följande:

Har verkligen de flesta män sagt det? Att de inte tar illa upp? Då uppfattar vi det helt olika. Jag tycker att folk tycker tvärtom, fast att det är jobbigt att ta upp det just på grund av det du skriver. Ingen gillar sex mot sin vilja. Om de gör det är det inte mot deras vilja, det är ju givet.

Det var ingen som påstod att Martin Timell var en våldtäktsman heller. Det har förklarats många gånger varför kollegor och produktionsbolag lät honom hållas. 
    De som markerade försvann ju.

Kanske jag överdriver men tycker jag sett flertalet inlägg beskriva det. Och nu handlade det om "ofrivilligt" sex som jag skrev. Hade det varit en kvinna hade det förmodligen kallats klassats som våldtäkt illa kvickt. Männen vaknar upp och deltar eller somnar om men tycker varken bu eller bä. Visserlgen är det inte av fri vilja men dom tycker inte det var hela världen. 

Angåene Martin Timell är så var det visst inte så farligt att leva med hans griserier efterrsom man var beredd att jobba kvar när det fortgår. Ingen tvingade dem och han gjorde inget olagligt. Om många var upprörda kan man dessutom hålla honom ansvarig tillsammans. Sen kunde dom gått till pressarna med det redan då. De har ju alltid gillat snaskigheter. Svensk kultur saknar stake. Absolut löjligt och fruktansvärt onödig debatt.

Enligt svenska dagbladet är 98% av alla sexual brott män som förgripit sig på kvinnor. Av de 2% myndiga män som är offer för våldtäkt är förövarna både män och kvinnor och I allra flesta av fallen med en kvinnlg förövare handlare det om psykisk och känslomässig terror som lett till penetrering men jag skulle inte kalla det för våldtäkt. Procenten baseras på anmälda händelser. Sen har man inte tagit med i vilken kontext personerna utfört dessa gärningar i. 

Visst finns de kvinnor som våldtar men det är en sådan liten procentdel. Men som sagt jag skulle inte kallar utpressning för våldtäkt när en kvinna i ett förhållande pressar sin partner till sex. Emotionell misshandel kanske, men inte våldtäkt. 

• Anonym (Bu eller bää.. I say Buu!)
    Anonym (A) skrev 2019-05-26 02:02:25 följande:

Männen vaknar upp och deltar eller somnar om men tycker varken bu eller bä. Visserlgen är det inte av fri vilja men dom tycker inte det var hela världen. 

Tja, det beror väl helt på vem det är ts. Vaknade upp av att en tjej red mig. Boxerna nere vid vristerna o nej, jag tyckte inte att det var kul alls. Tvärtom, jag blev riktigt arg då det var en tjej jag inte ville vara med. O hon visste om det. Plus att jag hatar ha boxerna vid vristerna då man inte kan röra benen. Det var nog mest det som gjorde mig arg i o för sig, för jag kände mig fast, men det andra var inte okej ändå!
  • Anonym (Bu eller bää.. I say Buu!)
    Anonym (Bu eller bää.. I say Buu!) skrev 2019-05-26 02:22:18 följande:
    Tja, det beror väl helt på vem det är ts. Vaknade upp av att en tjej red mig. Boxerna nere vid vristerna o nej, jag tyckte inte att det var kul alls. Tvärtom, jag blev riktigt arg då det var en tjej jag inte ville vara med. O hon visste om det. Plus att jag hatar ha boxerna vid vristerna då man inte kan röra benen. Det var nog mest det som gjorde mig arg i o för sig, för jag kände mig fast, men det andra var inte okej ändå!
    Samma tjej polisanmälde mig för falsk misshandel fast i själva verket var det hon som slog o slog tills hon själv började gråta o jag bara stod där o undrade när fan ska det klicka i henne att man inte gör så. Men då jag aldrig rörde henne på ett dåligt sätt så slängde hon sig ner på golvet o slog hon huvudet 3 gånger i det o ringde polis o därefter utpressade mig till sex i 2 månader för att dra tillbaka anmälan. Kände inte att samhället hade sett min sda då jag även är mörkhyad så vågade inget annat än att göra som hon krävde.
  • Anonym (A)
    Anonym (Bu eller bää.. I say Buu!) skrev 2019-05-26 02:22:18 följande:

Att boxerna var det som bekymrade dig mest talar lite för min poäng. Jag påstår inte att det inte är otrevlgt men jag tror få killar skulle ta det till domstolen. Jag måste erkänna att jag skrattade åt boxerdelen. Det var dagens! Haha!

Anonym (Bu eller bää.. I say Buu!) skrev 2019-05-26 02:26:36 följande:
    Samma tjej polisanmälde mig för falsk misshandel fast i själva verket var det hon som slog o slog tills hon själv började gråta o jag bara stod där o undrade när fan ska det klicka i henne att man inte gör så. Men då jag aldrig rörde henne på ett dåligt sätt så slängde hon sig ner på golvet o slog hon huvudet 3 gånger i det o ringde polis o därefter utpressade mig till sex i 2 månader för att dra tillbaka anmälan. Kände inte att samhället hade sett min sda då jag även är mörkhyad så vågade inget annat än att göra som hon krävde.

Jag förstår rädslan men tror inte hon skulle vinna i en domstol. Hon verkar så pass instabil att hennes karaktär skulle svika henne i det långa loppet. Total psyko. Dock skulle nog tidningsrubrikerna inte vara till din fördel. Men varför hamnade du med en sådan tjej? Och psykade hon på allvar ur för att hon ville ha sex eller var det en känslomässig rot och du var påväg att lämna?

Svar på tråden Kvinnor som våldtar män