Tidigt ultraljud i falkenberg kunsbacka ?
Hejsan! Vart kan man göra tidigt ultraljud i falkenberg och kungsbacka? Har vart i kontakt med Varberg ochpå de privata klinikerna hade dem lång väntetid.
Hejsan! Vart kan man göra tidigt ultraljud i falkenberg och kungsbacka? Har vart i kontakt med Varberg ochpå de privata klinikerna hade dem lång väntetid.
Hört med qvinnolivet i Kungsbacka? Aldrig haft problem med att få tid där
:)
Hört med qvinnolivet i Kungsbacka? Aldrig haft problem med att få tid där
:)
Nej tack så mycket dit får jag ringa. Gör dem tidiga ultraljud i vecka 8-9 typ?(:
Aldrig haft problemet att få tid*
Problem****
Alltså min stavning idag, haha!
Aldrig haft problemet att få tid*
Okey :) var så himla dyrt bara 1500 kr! Är du inskriven i kungsbacka och får ett billigare pris ? (:
Nope. Betalade 1500 kr. Tyvärr är de privata klinikerna svindyra!
Okej ja det är väl så och inte så mycket att välja på heller. vilken vecka gjorde du det exakt i ? Tänker så man verkligen kan se någonting och inte slänger ut 1500 kr i onödan (:
Jag gjorde ultraljudet i v.7+1, dvs i vecka 8! Jag frågade för säkerhetsskull innan jag gick dit om det var lämpligt i den veckan, just av samma anledning som du skriver. Fick bild och fick även filma allt. Så underbart! Är det ditt första barn?
Okej vad härligt (: jag är i 7+1 idag enligt mina beräkningar om dem nu stämmer ;) nej 3 barnet men man blir mwr nojjig med åren (:
Hoppas allt ser bra ut! Stort lycka till! :)