• 4troll

BF februari 2020

Hej på er!

Längesen jag hängde på familjeliv men då jag plötsligt plussade med en smått oplanerad sladdis igår så hamnde jag här igen. Om den lill* stannar kvar blir det nr 4, jag är 35 år. Bf 20 feb. Inga direkta symtom, lite molvärk till och från bara. Men hade inga som helst syntom första veckorna tidigare graviditeter heller.

• 4troll
    annaveronika84 skrev 2019-07-17 10:34:32 följande:

Hej! Ny här i tråden, skrev en gång i juni precis efter plusset men har sen avvaktat lite. Är nu i v 11, 10+1 och skulle gärna vilja följas åt och utbyta lite erfarenhet och funderingar. Någon som funderar på att starta en till fb-grupp? Jag är 35 och skulle gärna höra vad ni som är "lite äldre" tänker

Jag är 35 fyller 36 i sommar. Detta blir dock vårt fjärde barn. Fick de tre första när jag var mellan 25-30 år, kännde mig då ganska ung som mamma (de flesta andra var äldre). Har alltid velat vara relativt ung förälder men så blev jag plötsligt 35 och gravid med en sladdis. Lite åldersnoja till och från samt lite mer orolig när jag vet att riskerna är något större när man är äldre, en del tankar vad omgivningen skall tycka, men mest med antalet barn och inte så mycket för åldern. Går in i v10 idag. Kub om knappt 3 veckor.
Svar på tråden BF februari 2020