Carrie123 skrev 2019-06-21 14:05:36 följande:
Jag trodde jag skulle kanna mindre oro efter mitt UL igar, men njae hahah! Det var helt galet att det ar en liten larv i mig med ett tickande hjarta. Hoppas du kanner mindre oro efter ditt UL. Jag gjorde ett privat for att se om "det var pa riktigt" och om jag var i ungefar samma vecka som jag trodde (var en dag mindre haha sa ar 6+4 idag). Vi ska beratta for min bror idag da de kommer pa besok i helgen.
Jag tog 4 gravidtest pa samma dag haha! Forst ett (sticka) som gav ett svagt streck, men jag hade inte hallt ut kisset sa tog ett test fran apoteket och det blev ocksa ett svagt, men tydligt plus. Dock inte morgonkiss. Sen ville min man dubbelkolla sa det verkligen var ratt sa vi testade pa kvallen och da det var ett 2 pack (ett men vecka) sa tog vi bada haha. Tror du kommer ma battre av att skippa ett till test for det kommer nog inte paverka dig varken positivt eller negativt. Jag tog ett (hade en sticka kvar) efter nagra dagar for jag fortfarande inte kunde tro det och det var starkt plus haha!
Jag ar extremt hungrig och maste ata ofta. Trott, bli anfadd superlatt, lite stickningar/molvark ibland och sen har jag haft omma brost men det ar inte sa farligt langre. Kommer och gar sa imorn kanske de ar valdigt omma igen. Tarmarna jobbar inte som vanligt heller och humoret ar sadar ibland:) Har bara matt illa en halvdag hit och dit vilket ar ganska skont, men kan inte dricka kaffe langre vilker ar skumt. Kunde fa i mig latte eller islatte innan, men kan inte ens tanka pa att dricka det heller
Wow, grattis till den lilla larven <3!!
Haha, kan tänka mig att oron blir lvar trots VUL. Denna oro alltså.. blir tokig på den!
Jag tog faktiskt ett test ändå... Kan inte hålla mig :) Det visade dock 2-3. Känns sådär.. :/ Dock tog jag testet typ en timme efter jag kissat och sen är jag inte helt hundra på om jag är på 5+3. Så hoppas det bara var lite för tidigt! Tog ett vanligt gravtest som var starkt iaf. Usch, veckoindikatorstest borde inte få finnas (känner jag just nu, haha)! Tycker dock att mina bröst inte ömmar så mycket idag, vilket också gör mig orolig. Men men, vet ju att symtom kan komma o gå.
Ska på VUL om två veckor (v.7+3). Känns som en evighet, men får hoppas och tro på det bästa!
Stort lycka till!! Och försök släppa oron med tanke på din fina larv :) Kommer dock verkligen inte från rätt person, haha!