• bebis2020

Ont vid sex - och efter orgasm

Har inte alls varit sugen på sex sen vi plussade men vi testade i alla fall igår efter ett par veckor av "annan" typ av sex... :) och hela liksom "främre" delen av slidan gjorde så ont när han var inne i mig. Det sved och gjorde ont och jag kunde inte fortsätta ligga. Det slutade med att vi onanerade bredvid varandra men när jag kom kändes det som att hela livmodern drog ihop sig och det tog ett par minuter innan det kändes bra igen. Känner någon igen sig? Vad kan detta vara?? Ska jag inte kunna ligga på 9 månader? Haha... Lite lätt panik nu

28 år, förlovad. Precis plussat.
  • Svar på tråden Ont vid sex - och efter orgasm
  • bebis2020

Tack! Kändes så jävla obehagligt bara... Får nog avvakta tills vi har tid hos MVC och ställa frågan då, men det känns alltid lite bättre om någon annan har varit med om samma sak. 

• Anonym3323
    bebis2020 skrev 2019-06-19 12:37:20 följande:

Tack! Kändes så jävla obehagligt bara... Får nog avvakta tills vi har tid hos MVC och ställa frågan då, men det känns alltid lite bättre om någon annan har varit med om samma sak. 

Jag hade precis samma sak. Och det hela började väldigt tidigt i graviditeten och efteråt kom lite ljusrosa. Sen blev det rött. Det pågick även under ett par veckor och jag har heller inte särskilt sugen, och inte efter att det började komma rött. Slutade inge bra för mig, och nästa gång jag bli gravid kommer jag tänka på detta och även ha svårt för att ha sex överhuvudtaget. Just eftersom det endast kom direkt efter sex och sen slutade i MF. Dock har man hört om många som det gått bra för och sjukvården säger ju att det inte beror på sex, men jag tror vad jag vill om det. Som du beskriver också så är det obehagligt och jag kände mig också lite öm efter..  som sagt, det är nog ingen fara alls men lyssna på kroppen :) 
  • bebis2020

Jag beklagar ditt missfall. :( Jag har inte fått något blod eller någon rosa flytning, men det skrämmer mig såklart ändå. 

Svar på tråden Ont vid sex - och efter orgasm