• Anonym (Fantasier)

Vilken sexfantasi skulle du önska din partner uppfyllde ?

Vilken av dina ev sexfantasier skulle du önska din partner (verklig el någon framtida) uppfyllde för dig. Vi förutsätter att han/hon skulle gilla att göra det (även om h*n inte gör det i verkligheten). 

• Svar på tråden Vilken sexfantasi skulle du önska din partner uppfyllde ?
  • Anonym (fantasi)

Att hon knullar mig med en strap-on. 
    Att hon låter mig få kissa i henne när jag knullar henne.
    Att hon suger av mig i en provhytt.
    Att jag får titta på när hon blir knullad av en annan man.
    Att jag får titta på när hon har sex med en annan kvinna.
    Listan går att göras lång.

• Anonym (Fantasier)

Kan börja med min egen (fast har många fler men just nu är det denna som jag önskar mig mest):

Jag skulle vilja han en bisexuell trekant med en ytterligare man. Min kvinna är dominant och styrande. 

Först är hon i mitten och vi män suger hennes bröst, smeker henne och slickar henne. Gör henne riktigt kåt. Sen beordrar hon mig att suga honom. Jag tvekar lite och då tar hon tag i mitt huvud och för det ned mot hans kuk. Sen smiskar hon min stjärt samtidigt som jag suger honom. Hon tvingar mig att erkänna att jag är en kåt slyna som gillar att suga kuk. Suger honom tills han nästan kommer men hon avbryter och säger att hon vill ha hans kuk i sig. 

Hon ställer sig på alla fyra över mitt ansikte och den andra mannen tar henne bakifrån. Jag slicka henne och hans pung och skaft medan den går in och ut ur henne. Ibland drar han ut kuken som är våt av hennes safter och kör in den i min mun. När det är dags för honom att komma så drar han ut kuken ur henne och kommer i min mun. Alternativt att han kommer i henne och jag sedan slickar båda två rena. 

Att tillsammans med henne suga honom gemensamt ingår bla  fortsättningen

• Anonym (Hane 33)
    Anonym (Fantasier) skrev 2019-07-08 21:39:36 följande:

Kan börja med min egen (fast har många fler men just nu är det denna som jag önskar mig mest):

Jag skulle vilja han en bisexuell trekant med en ytterligare man. Min kvinna är dominant och styrande. 

Först är hon i mitten och vi män suger hennes bröst, smeker henne och slickar henne. Gör henne riktigt kåt. Sen beordrar hon mig att suga honom. Jag tvekar lite och då tar hon tag i mitt huvud och för det ned mot hans kuk. Sen smiskar hon min stjärt samtidigt som jag suger honom. Hon tvingar mig att erkänna att jag är en kåt slyna som gillar att suga kuk. Suger honom tills han nästan kommer men hon avbryter och säger att hon vill ha hans kuk i sig. 

Hon ställer sig på alla fyra över mitt ansikte och den andra mannen tar henne bakifrån. Jag slicka henne och hans pung och skaft medan den går in och ut ur henne. Ibland drar han ut kuken som är våt av hennes safter och kör in den i min mun. När det är dags för honom att komma så drar han ut kuken ur henne och kommer i min mun. Alternativt att han kommer i henne och jag sedan slickar båda två rena. 

Jag skulle Verkligen gilla att vara den mannen kan jag säga...! Är väl inget jag fantiserat om som så, men som jag tänder Extremt mycket på det!!

En fantasi jag har är att ha en partner som varje dag, minst, vill svälja min sperma och ser det typ som en hälsogrej som hon mår bra av. Även när jag inte är på humör egentligen, så är det något jag måste göra för henne. Det störiga är att jag träffade en sån tjej några gånger, men hon var så Jävla fucked up i övrigt att det inte funkade. Men jag tänker fortfarande på henne ibland och undrar om det verkligen inte hade gått att stå ut med alla hennes dåliga sidor bara för att verkligen få uppleva det där på riktigt, mer än bara under ett par dagar... Men det vette fan alltså :P

• Anonym (Fantasier)
    Anonym (Hane 33) skrev 2019-07-08 21:55:45 följande:

Jag skulle Verkligen gilla att vara den mannen kan jag säga...! Är väl inget jag fantiserat om som så, men som jag tänder Extremt mycket på det!!

En fantasi jag har är att ha en partner som varje dag, minst, vill svälja min sperma och ser det typ som en hälsogrej som hon mår bra av. Även när jag inte är på humör egentligen, så är det något jag måste göra för henne. Det störiga är att jag träffade en sån tjej några gånger, men hon var så Jävla fucked up i övrigt att det inte funkade. Men jag tänker fortfarande på henne ibland och undrar om det verkligen inte hade gått att stå ut med alla hennes dåliga sidor bara för att verkligen få uppleva det där på riktigt, mer än bara under ett par dagar... Men det vette fan alltså :P

Jag har haft relation med några kvinnor som verkligen älskat att suga kuk och svälja. Som typ skulle bli förolämpade om jag INTE skulle komma i deras mun. De älskade även analsex. 

Om jag fick välja skulle jag vilja komma i munnen 9 av 10 ggr typ. Men min nuvarande är inte så tänd på det (men händer hyfsat ofta men inte tillräckligt). Hon vill helst känna att jag kommer i henne. Är iaf bättre än de som bara tycker det är jobbigt och kladdigt med sperma.
  • Anonym (Sex är ingen rättighet)

Sex är ingen rättighet

• Anonym (Fantasier)
    Anonym (Sex är ingen rättighet) skrev 2019-07-08 22:10:40 följande:
    Sex är ingen rättighet
    Det är ingen som sagt att det är en rättighet. Den här tråden handlar om vilken fantasi man skulle vilja uppleva med sin partner och det är under förutsättning att han/hon skall vilja dte (vilekt du kunde se i TS om du hade läst lite bättre)
  • Anonym (fantasi)
    Anonym (Fantasier) skrev 2019-07-08 21:39:36 följande:

Delar denna fantasi med dig, fast jag vill att han kommer på hennes rygg/rumpa och att jag och han byter plats för att även jag kommer över hennes rygg/rumpa.
  • Anonym (fantasi)
    Sussicake skrev 2019-07-08 22:09:17 följande:
    De tre första verkar ju roligt och ganska lätt fixat. Men om nån ville kissa i mig så ska den personen vara på sin sjätte öl minst, så det är helt genomskinligt, ens en ton gult skulle jag inte gå med på.

Skulle jag pegga en man skulle jag smiska han och ha allmänt roligt, så då fick han tåla att jag skrattar lite.

Provhytter har jag provat redan, haha 
    Jag har aldrig provat wet. men det ska inte lukta eller vara minsta gult. Jag tror att alla fem punkterna är ganska lätta att uppleva om vi inte haft en liten son som gör allt lite svårare.
  • Pelle241

Att få se min fru suga av en annan man. Antingen IRL eller inspelat som hon visar för mig efteråt

Svar på tråden Vilken sexfantasi skulle du önska din partner uppfyllde ?