Inlägg från: flygrl |Visa alla inlägg
  • flygrl

Antingen eller!

Savannen (föredrar trots allt värme framför iskyla ;)

Blus/skjorta i funktionsmaterial eller bomull?

(@kokosnötmjölk: Såg du det jag skrivit till dig i inlägg #998? )

• flygrl

Jag dricker betydligt mer vatten än läsk och det av hälsoskäl men säger läsk för det är godare

Myror i choklad eller rostade gräshoppor?

• flygrl
    Nandez skrev 2020-03-04 21:09:07 följande:

Myror, hua

Äsch, erkänn att du blir frestad! :P
  • flygrl
    kokosnötmjölk skrev 2020-03-07 00:26:15 följande:

Förnamn! Myra blev alltid mitt "smeknamn" och jag gillar det inte alls! 

Familj eller vänner? 

Båda betyder väldigt mycket för mig men mina föräldrar och syskon och en del andra släktingar (om jag hade barn tex!) kommer alltid va lite närmare mitt hjärta än mina vänner. Så är det bara men mina vänner betyder också väääldigt mycket för mig. <3

Snödroppar eller tussilago?

(@kokosnötmjölk: He he...fast dom myror i choklad jag blev bjuden på kom från typ Harrods i London och hade tydligen vart svindyra enligt polaren som bjöd )

Såg du det jag skrivit till dig i inlägg #1005??? )
  • flygrl

Hmm...ljus choklad anses ju inte va lika fiiint men jag föredrar nog faktiskt det i längden

Alabama eller Alaska?

(@kokosnötmjölk: Skoda & Seat är bilmärken.

Tråkigt höra att du inte mått så bra. Önskar dig att du ska få må bättre! Inte meningen att pressa dig med mina små rader till dig men tänkte dom kunde va lite roliga för dig att få...

Vet du, myror i choklad va väl ungefär lika gott som det låter...knastrade konstigt...blä! Vet faktiskt inte va jag tänkte på eller med när jag stoppade en i munnen. Rekommenderas inte! :/

Pappa skaffade glasögon i 30-årsåldern och mamma när hon va typ 45 så får väl se när det blir dags för moi.

Blir lugnare när jag hör att din farfar föddes på 50-talet. Såg först framför mig hur han va född typ -90, din mamma 2005 och du...igår, jaaa.

Va rädd om dig! )

• flygrl

Sticka (det har jag iaf lite koll på till skillnad från sticka)

London eller Paris?

• flygrl

Gillar båda men har upptäckt att vitpeppar verkar dissas av många matsnobbar så då måste jag ju bara säga vitpeppar. Ffs! :P

Smartare än en femteklassare eller På spåret?

...och så menade jag förstås att jag har lite koll på stickning till skillnad från virkning och inget annat i inlägg #1029 här ovan för ;)

• flygrl

Hmm...gillar båda och tycker dom kompletterar varandra men säger väl kaffe då

Apelsinjuice med eller utan fruktkött?

Svar på tråden Antingen eller!