Antingen eller!
Lektråd får det väl bli. Fast andra typer av trådar kan också va intressanta förstås.
Reggae eller schlager?
(@Nandez: Hoppas det är bra med dig! ;)
Lektråd får det väl bli. Fast andra typer av trådar kan också va intressanta förstås.
Reggae eller schlager?
(@Nandez: Hoppas det är bra med dig! ;)
Det är just det du gör (skambelägger) när du förfasas över sexrelaterade svar och inlägg i dessa "lektrådar". Även om du inte har en förmåga att inse det.
Ni ser det säkert som roande att utbyta meningslösheter med varandra här. För andra framstår utbytet här mera som något man kan förvänta sig mellan hårt neddrogade mentalpatienter som med glasartade blickar vaggar fram och tillbaka medan dom maniskt växlar snömos mellan varandra. Därför är det en välgärning att någon (jag) försiktigt introducerar något som rubbar den omtöcknade stämningen och sakta och varsamt hjälper de arma stackarna ur mörkret och ut i ljuset. Först känns sådant som är nytt väldigt främmande, otäckt och hotande. Det är den fasen och känslan som du och några till här upplever nu. Så jag har överseende med er. Men snart nog så kommer ni ur den och "kvicknar till".
Jag vill er väl. Tro inget annat.
Jag är er vän.
Reggae
Nya skor eller gamla skor?
flygrl: Tack, det rullar på med lite ont i kroppen och förkylning. Hoppas att du mår bra
Jag håller med dig
Roskilde
Gröt till frukost eller kalaspuffar?
flygrl: Det är en kombo av förkylning och pollenallergi. Tack för omtanken
Gröt (kalaspuffar ....vem äter det på riktigt????)
Känsliga rummet eller sex & samlevnads forumet?
Ishockey
Vikingar eller revisorer?
Lego kanske
Jeansjacka eller hoodie/huvtröja?
Hmm...säger väl måla
Harry Potter eller Sagan om ringen?
Hmm...halsband får det bli
Spela cembalo eller spela apa?