Antingen eller!
kokosnötmjölk skrev 2020-05-04 14:28:28 följande:
Here we go again. Du verkar inte kunna ta in ett skit av vad någon i lektrådarna sagt till dig? Vet du vad, om det är någon här som är hjärndöd så är det nog du. För den enda som inte tar åt sig vad de andra skriver, är du. Vi andra har besvarat dina inlägg utefter vad du har skrivit men det enda du gör att gå på repeat.
Samma argument om och om igen. Tar inte in något nytt. Lyssnar inte på andra och ser ner på andra. Samtidigt som du tycker att andra ser ner på dig.
Vet du vad? Jag börjar tro att du är ett troll. Det bara kan inte finnas någon som på riktigt beter sig som dig. Förstår du inte att dina inlägg om sex inte är uppskattade? Om du inte förstår det, kan du ju kolla hur många av dina inlägg som blivit raderade, jämfört med tex mina inlägg. Det borde ge din en indikation om att dina inlägg kanske inte är så uppskattade trots allt och att det är dags att tänka över sitt sätt att uttrycka sig på.
Jag vet att jag sa att jag skulle lämna diskussionen, men jag bara kan inte sitta på händerna när det kommer till sånt här rent jävla idioti och trams.