Antingen eller!
Båda är ju goda fast i olika rätter. Till asiatisk mat vill man ju helst ha ris men en riktigt vällagad italiensk pastarätt är ju svårslagen så säger nog pasta ändå
Snödroppe eller vintergäck?
Båda är ju goda fast i olika rätter. Till asiatisk mat vill man ju helst ha ris men en riktigt vällagad italiensk pastarätt är ju svårslagen så säger nog pasta ändå
Snödroppe eller vintergäck?
Godis
Luther (deckaren alltså ;) eller Morden i Midsomer?
Gillar båda men blommande växter är ändå finast
Diska för hand eller i diskmaskin?
Bär ju inget av dom men satsar kanske på linser när det väl är dags för sånt
Washington DC eller staten Washington?
Villa...kanske
Broccoli eller blomkål?
Båda är bra men på olika sätt...tills dom tog livet av Gunvald i Beck (jävla mördare! ;)
Så säger Massmorden i Midsomer.
Tennis eller Padel?
Bada i badkar är ju ren njutning medans duscha är mer för det ska gå undan i vardagen. Säger bada!
Pyramiderna i Egypten eller Akropolis i Aten?
Beror ju på men har mer och mer insett att jag behöver få va ensam en del så ensam
SVT eller TV4?
Barn (en vacker dag förhoppningsvis...)
Socker eller sötningsmedel?
(@kokosnötmjölk: Nu är jag ingen expert men jag vet så mycket att bil är väldigt mycket säkrare än motorcykel. Åker man bil skyddas man av en stålkaross med massa inbyggt säkerhetstänk, säkerhetsbälten, airbags osv och så är 4 hjul betydligt säkrare än 2 hjul så man kan inte välta/köra omkull så lätt. Hjälmen och skydden som mc-förare bär behövs verkligen för på en mc är du helt oskyddad. Så satsa på bil om du vill åka säkert. )
Hmm...inte aktuellt för mig än...men skulle nog välja linser om jag fick sämre syn
Bowling eller biljard?
(@kokosnötmjölk: Ahh...upptäcker nu att frågan ju gällde mc eller moped så jag va ju typ helt fel ute. Kan bara hålla med dig då. )