Inlägg från: flygrl |Visa alla inlägg
  • flygrl

Antingen eller!

Båda är ju goda fast i olika rätter. Till asiatisk mat vill man ju helst ha ris men en riktigt vällagad italiensk pastarätt är ju svårslagen så säger nog pasta ändå

Snödroppe eller vintergäck?

• flygrl

Gillar båda men blommande växter är ändå finast

Diska för hand eller i diskmaskin?

• flygrl

Bär ju inget av dom men satsar kanske på linser när det väl är dags för sånt

Washington DC eller staten Washington?

• flygrl

Båda är bra men på olika sätt...tills dom tog livet av Gunvald i Beck (jävla mördare! ;)

Så säger Massmorden i Midsomer.

Tennis eller Padel?

• flygrl

Bada i badkar är ju ren njutning medans duscha är mer för det ska gå undan i vardagen. Säger bada!

Pyramiderna i Egypten eller Akropolis i Aten?

• flygrl

Beror ju på men har mer och mer insett att jag behöver få va ensam en del så ensam

SVT eller TV4?

• flygrl

Barn (en vacker dag förhoppningsvis...)

Socker eller sötningsmedel?

(@kokosnötmjölk: Nu är jag ingen expert men jag vet så mycket att bil är väldigt mycket säkrare än motorcykel. Åker man bil skyddas man av en stålkaross med massa inbyggt säkerhetstänk, säkerhetsbälten, airbags osv och så är 4 hjul betydligt säkrare än 2 hjul så man kan inte välta/köra omkull så lätt. Hjälmen och skydden som mc-förare bär behövs verkligen för på en mc är du helt oskyddad. Så satsa på bil om du vill åka säkert. )

• flygrl

Hmm...inte aktuellt för mig än...men skulle nog välja linser om jag fick sämre syn

Bowling eller biljard?

(@kokosnötmjölk: Ahh...upptäcker nu att frågan ju gällde mc eller moped så jag va ju typ helt fel ute. Kan bara hålla med dig då. )

Svar på tråden Antingen eller!