Inlägg från: Anonym (Cassandra) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Cassandra)

BIM December 2019

Behöver lite pepp. Bim+2 utan mens med en mens som vanligtvis är punktlig och massa symptom. Tänker att det kommer ske ett julmirakel men firar jul långt bort så får vänta med test.

Sen nu på kvällen kom en liten blödning (min mens brukar börja med lite spotting) hur orkar ni som försöker med besvikelsen när man har hoppats som jag har? Jag känner mig så nere på julafton jag trodde igår att det verkligen kunde ske.

Samtidigt berättar en som vi firar jul med att de är i v.7 och ska få barn. Usch detta tär i hjärtat fast jag såklart är glad för dom! Ni alla som försöker är så jäkla tappra!

• Anonym (Cassandra)
    Grilimy skrev 2019-12-24 20:56:42 följande:

Det är så ledsamt varje negativ test. Fast jag börjat ställa in mig på att det inte kommer bli något så finns det där hoppet alltid ändå, och fast jag lovar mig att inte bli ledsen så blir jag förtvivlad varje gång. Så ledsen idag efter morgonens test. Kände mig verkligen gravid. Men var visst bara skengravid. :( Kämpa på! Vi hoppas in i det sista. Kram

Kram på dig! Skönt att man inte är ensam med denna besvikelse! Är liksom rätt ung och har inte försökt i år men ändå är det hugget i hjärtat! Aldrig mer vänta på mensen för det är 20gr värre att ha besvikelsen +menshelvetet. Hellre ett test ett par dar innan då!
Svar på tråden BIM December 2019