BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Tog
Åh ett clear blue early idag bim - 3.
Detta kan väl inte va spök!?
Tog
Tog
Det där är inte spök:) Grattis!
Solklart positivt! Grattis!
BIM+4 och ingen mens idag heller och känns inte som att den är på G. Hade ingen värk alls på fm men vid lunch kom molvärken smygande och ar hållt i sig hela em jag har även kännt mig kissnödig ofta. Har funderat på UVI men det är inget jag brukar få och det känns inget när jag kissar. Är annars väldigt känslig när jag druckit för lite, då blir det irriterat direkt. Tycket också att jag är lite väl känslig när vi kollar på film, även om jag har lätt att böla i vanliga fall. Idag var det extremt, haha!
Har köpt nya tester och ska testa imorgon igen. Jag vet ju inte exakt när jag hade ÄL, bara när vi låg, vilket var en dag den perioden. Kanske var ÄL ett par dagar senare än appen säger. Å andra sidan tog jag ett känsligt test BIM+2, så hcg-halten är ändå för låg.. men, har ju läst om en massa som plussat sent så jag har inte gett upp hoppet än! ;) Dock är jag orolig för utomkveds.
Tog
Wow! Jätte tydligt! Stort grattis! :D
Alltså har så ont nu ilväll i nedre ryggen och livmodern. Värker och spänner. Alltså vad tusan händer den här cykeln!? Vill bara vara klar med den här cykeln och hoppas på något "normalt" (för mig) hädanefter.
Alltså jag är gravid!! Kan knappt fatta det. Så glad och lite rädd haha. En försenad julklapp <3