BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Jag är ny här på familjeliv och är gärna med i tråden! Blir mitt första försök för första gången, så jag är en riktigt rookie!
Slutade med preventivmedel (spiral) i oktober, mao väldigt tidigt i processen. Har tidigare loggat min mens och haft rätt så regelbunden cykel. Dock besvärats med cystor..Inte provat några ägglossningstest än. BIM runt den 6/12. Har hemma ett tidigt test från rfsu, man försöker hålla sig några dagar till men det är så svårt!
Idag kom mensen. Lite förvånad med tanke på hur jag har mått den senaste veckan. Det får bli en tankeställare kring stress och välmående. Jag håller alla tummar jag har för er andra!
Vad tror ni, inte riktigt positivt ännu va på ägglossningstesten?
Välkommen hit! Kan vara skönt att skriva av sig om vissa saker här på FL. :)
Förstår känslan av att hålla sig från att testa. Har BIM liknande som dig, 5/12, och tänkt testa på måndag. Men får se om jag testar imorn istället... Beror på vad tempen imorn och på måndag är. Har den sjunkit avsevärt ska jag försöka hålla mig helt :)
Tror det blev plus för mig idag! Äl+10 och extra känsligt test! Har flera tidiga missfall bakom mig så har svårt att bli riktigt glad innan det blir ett starkt plus. Ska självklart testa varje dag nu för att se att hcg ökar som det ska. Tar progesteronkräm varje morgon och kväll, någon som har erfarenhet av det? Hoppas det ska hjälpa mot eventuellt tidigt missfall.
Vet att upplösningen blir dålig vid uppladdning men någon kanske kan skymta ett litet sträck. Mer rosa i verkligheten :)
Tror det blev plus för mig idag! Äl+10 och extra känsligt test! Har flera tidiga missfall bakom mig så har svårt att bli riktigt glad innan det blir ett starkt plus. Ska självklart testa varje dag nu för att se att hcg ökar som det ska. Tar progesteronkräm varje morgon och kväll, någon som har erfarenhet av det? Hoppas det ska hjälpa mot eventuellt tidigt missfall.
Vet att upplösningen blir dålig vid uppladdning men någon kanske kan skymta ett litet sträck. Mer rosa i verkligheten :)
Positivt nu va? :D (kvalitén blir dålig när man laddar upp)
Hoppar också på här då mensen kom idag som beräknat :/
BIM 31/12
1/12 - Pewc, Snarttrettiochtrevar89
2/12 - Nixtie
3/12 bobbycar92, pusselmamma
4/12 - Linnmal, Emmiealina
5/12 - boshab
6/12 - EllaLo, Mamma2014, En sladdis?
7/12 - Hoppas96, saran92 , paramore, Snuffles
9/12- Asplövet18, S9191
11/12 - Smuffsan, MW90
12/12 - Mirum, FELT
13/12 - Tjoppa12
14/12 - Loppan883
16/12 - solkakan
19/12 - liloma, Nyckelpiga2017
20/12 - Mevi1315,
22/12 - MissJibs, Luthiens
23/12 - patzy90, myownworstenemy,
24/12 - Nicciz, hundenhubbe, NervösAnonym
27/12 Fantasifulltnamn
28/12 - Supertrio
29/12 - Link92
30/12 - PelloBello
31/12 - Em595
Plussat:
FruA2019
Hoppas på sladdis
Tack! Ja verkligen :) du får berätta hur det går, vilket test kör du med? Hur funkar det med att mäta tempen ? Har förstått att det kan se olika ut relaterat till äl och graviditet, är inte så insatt i det än..