BF september 2020
Grattis alla! Jag plussade idag, BF enligt sista mens 1/9 men 6/9 om ägglossningen inföll när jag tror att den gjorde det. Jag har en son som blir storebror strax innan sin 2-årsdag om nya bebisen kommer punktligt!
Grattis alla! Jag plussade idag, BF enligt sista mens 1/9 men 6/9 om ägglossningen inföll när jag tror att den gjorde det. Jag har en son som blir storebror strax innan sin 2-årsdag om nya bebisen kommer punktligt!
Jag vill också vara med i en liten Facebook-grupp men missade chansen innan den stängdes. Det är säkert fler som känner samma? Så jag gjorde en egen! Döpte den till Gott nytt 2020. Kör på samma koncept. Blir hemlig när den fyllts.
Hej och grattis till alla! :)
2020 kunde inte börja bättre!
Jag plussade i söndags och kan knappt tro att det är sant! Min mens har inte kommit igång sedan jag slutade med p-piller i april. Senast jag hade mens var den 20 september så det har varit svårt att veta när ägglossning ska ske och det har känts otroligt frustrerande. Jag kände att något var på g den 17-18/12, tog ägglossningstest som visade positivt! Jag vet att jag blev gravid något av dessa datum. Hur skulle ni räkna ut BF baserat på detta?
Någon mer som förresten känner av som en kraftig spänning i magen??
Tack! Då tänkte jag rätt, Bf blir omkring 9/9. Ok! Inga problem med finnar?? Jag har fått så fruktansvärt mycket finnar på hakan och längs käkbenen.
Hej!
Jag plussade 28/12 och är beräknad 3 september!
Jag gick igenom ett missfall för ett par månader sedan så är lite orolig...
Även andra Facebook-gruppen är full och därför dold. Men det lär ju fortsätta ramla in fler här, gör som jag och starta ytterligare en grupp vetja :)