• Persbrandtkola

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Hej!

Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

• Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • ResanTillMelonia
    RaYzLeR skrev 2024-11-26 23:22:17 följande:

Jag blev helt tokig på all reklam som ploppade upp på Familjeliv. Nu har jag installerat AdBlock. Vilken befrielse. Glad

Åh nej! Du missar reklam om 10 bebispyjamaser på rea. Och barnpyjamaser 2024. Skyll dig själv som blockar det
    Rataxes skrev 2024-10-28 16:50:27 följande:
    Det är nog något av den mest meningslösa sysselsättningen man kan ägna sig åt...
    Få svar därifrån är lika vanligt som lottovinster.

fett meningslöst att sitta och försöka läsa något här. 

men visst har de minskat på antalet forumavdelningar? förut kunde man hitta olika forumavdelningar som handlade om samma sak under olika kategorier. fett rörigt! Fattade aldrig varför de hade så.

men det var typ 13 år sedan jag ibland läste och skrev lite här. Var höggravid och behövde gnälla på diverse krämpor.

finns ju seriösa forum ocskå

• Moderator
    Mayjel skrev 2024-11-22 13:07:18 följande:

Återigen så vänder jag mig till moderator eller forumsvärd. 

Jag har skrivit privat till forumsvärden men inte fått svar på flera dagar? Var är ni? Har anmält både trådar och medlemmar som trotsat forumets regler. Vill ni vara vänliga att svara mig i PM?

Hej!
    Kollade och såg att du fått svar tidigare.
    Meddelanden som rör samma ärenden och där man fått svar upprepade gånger stängs.
    Mvh
    Linnéa 
  • Anonym (Privat)

Ta bort tummen ner funktionen för det verkar som någon/några har satt i system att trycka tummen ner på dom flesta inlägg som skrivs på FL    

• Anonym (Tummen upp för den funktionen)

Tycker precis det motsatta. Bra att det går att tumma ner inlägg och vissa medlemmar. Då ser man mer tydligt vilka medlemmar som är oseriösa och bara är ute efter att bråka eller skapa uppståndelse med sina undermåliga texter. 

• Nandez
    RaYzLeR skrev 2024-11-26 23:22:17 följande:

Jag blev helt tokig på all reklam som ploppade upp på Familjeliv. Nu har jag installerat AdBlock. Vilken befrielse. Glad

Ja, det är detGlad
  • molly50
    Anonym (Tummen upp för den funktionen) skrev 2024-11-28 22:05:09 följande:

Tycker precis det motsatta. Bra att det går att tumma ner inlägg och vissa medlemmar. Då ser man mer tydligt vilka medlemmar som är oseriösa och bara är ute efter att bråka eller skapa uppståndelse med sina undermåliga texter. 

Fst det verkar som att någon eller några har satt i system att tumma ner på alla inlägg. Oavsett vad som skrivs eller om det är en seriös tråd där alla skriver vettiga inlägg utan en massa tjafs och påhopp.
    Jag ser inte nöjet i det.
    Det visar ju inte heller vilka medlemmar som är oseriösa och inte.
    molly50 skrev 2024-11-30 23:45:07 följande:
    Fst det verkar som att någon eller några har satt i system att tumma ner på alla inlägg. Oavsett vad som skrivs eller om det är en seriös tråd där alla skriver vettiga inlägg utan en massa tjafs och påhopp.
    Jag ser inte nöjet i det.
    Det visar ju inte heller vilka medlemmar som är oseriösa och inte.
    Inget jag märkt av iallafall. Det är vissa typer av trådar, och personer som blir nertummade i första hand, såsom jag minns det. 
  • molly50
    Anonym (Tummen upp för den funktionen) skrev 2024-11-30 23:51:54 följande:
    Inget jag märkt av iallafall. Det är vissa typer av trådar, och personer som blir nertummade i första hand, såsom jag minns det. 
    Jag har märkt av det. T ex i en tråd där man diskuterar om julen.
    Vad finns det för anledning att tumma ner där?
    Gillar man inte julen så är det ju helt frivilligt att gå in i en sådan tråd.
    molly50 skrev 2024-12-01 00:04:05 följande:
    Jag har märkt av det. T ex i en tråd där man diskuterar om julen.
    Vad finns det för anledning att tumma ner där?
    Gillar man inte julen så är det ju helt frivilligt att gå in i en sådan tråd.
    Ja, det finns ju folk som inte gillar julen och de kanske vill visa sitt missnöje eller nåt. Tråkmånsar men inget att fästa sig vid. 
  • molly50
    Anonym (Tummen upp för den funktionen) skrev 2024-12-01 00:08:06 följande:
    Ja, det finns ju folk som inte gillar julen och de kanske vill visa sitt missnöje eller nåt. Tråkmånsar men inget att fästa sig vid. 
    Nej,jag kunde inte bry mig mindre om det.
    Men jag är ändå nyfiken på varför man ger sig in i trådar med ett ämne man inte gillar.
    molly50 skrev 2024-12-01 00:15:47 följande:
    Nej,jag kunde inte bry mig mindre om det.
    Men jag är ändå nyfiken på varför man ger sig in i trådar med ett ämne man inte gillar.
    Just i jultråden vet jag inte. Kanske de är avundsjuka på folk som ännu inte tappat sin julglädje. De själva är nerdeppade och känner att de måste ta ut sitt missnöje nånstans. Kanske lätt för dem att ge sig på entusiastiska personer som pratar om ett intresse de brinner för?
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?