Överraska familj med tvillingar?
Som rubriken lyder - jag har sett en hel del klipp på youtube idag som jag faktiskt tyckte var ganska roliga. Handlade alltså om nyblivna föräldrar(i USA) som inväntade sina nära och kära på BB. När de kom och började gulla med den nyfödda bebisen så gick typ pappan iväg och hämtade den andra bebisen och ba ?Surprise! Here?s another one? Satt och tänkte ba men gud vad roligt :D så vill jag också göra om jag någon gång skulle få barn. Men sen började jag fundera att.. KAN man verkligen göra så? Är någon del i mig som säger att det är fel även fast alla nära och kära i filmerna vart så glada men chockade.
Hade ni kunnat hålla en sån hemlighet och göra det för er familj? Hur tror ni reaktionerna hade varit? Tänker spontant att jag hade haft så svårt att hålla mig, typ råkat säga DE istället för DEN när jag pratar om bebisen i magen. Jag kan inte bestämma mig om detta är en sån sjuk amerikansk grej som vi svenskar bara inte gör, eller om det faktiskt vore roligt haha.. Vissa blev så chockade att de inte visste vad de skulle göra. Hade ni blivit 100% positivt överraskade om detta hände er, eller hade ni tyckt att det var skumt? Genuint intresserad haha :)