Är detta en attraktiv kropp?
Vad tycker ni?
Vad tycker ni?
[quote=80204066][quote-nick]Vilsen och rådlös skrev 2020-02-03 18:17:28 följande:[/quote-nick][/quote]
Ja jag tycker du ser riktigt het ut!
[quote=80204066][quote-nick]Vilsen och rådlös skrev 2020-02-03 18:17:28 följande:[/quote-nick][/quote]
Ja absolut
Kläderna är fåniga
Alltså jag skulle nog slippa korsetten. Därför att den ger en skev bild av hur kroppen ser ut egentligen utan. Korsett drar in hela magen och trycker upp brösten. Så Det är det enda jag skulle tänka på hur ser "du" ut utan korsetten. Annars ser denna kvinna fin ut. Lite pinuppa stil. Tycker personligen om kurviga kvinnor. Ben som syns (kotor, nyckelben etc) är inte sexigt alls enligt mig.
Jag hade inte velat se ut sådär.
Det är stor skillnad på hur en kropp ser ut med eller utan kläder som håller in och formar. Jag föredrar mindre kurviga personer, men kan tycka människor med sån kroppstyp kan vara vackra och sexiga för att de har en bra utstrålning och verkar trivas med sig själv. Din bild talar för att du trivs ganska bra och det är attraktivt:)
Att ställa såna här känsliga frågor på ett forum kan bli ganska missvisande och riskera att bli sårande. Bästa beviset får man ofta ute bland folk och i hur folk behandlar en.