• Areti

TSH 2,7

Hej och va bra att höra att det finns flera som är orolig med TSH! Jag är Grek och eftersom jag litar inte här i Sverige så mycket om TSH frågade jag min endokrinolog i Grekland! Hon svarade att när du är gravid det måste liga under 2. Så jag tycker att du har ganska mycket just nu så kanske öka dosen? Det är jätte viktigt att du mår bra också och att TSH ska gå under 2! Mår du bra? Har du hjärtklappningar kanske?

• Areti

Ja men gör det! Du måste va lite hårdare med dom kanske och lite gnälligare... jag tar levaxin och den ligger på 1.7 just nu! Har pratat med bm och berättat att jag vill kolla min TSH varje månad...och hon va positivt med det! Hör av dig och lycka till!

• Areti

Ja men gör det! Du måste va lite hårdare med dom kanske och lite gnälligare... jag tar levaxin och den ligger på 1.7 just nu! Har pratat med bm och berättat att jag vill kolla min TSH varje månad...och hon va positivt med det! Hör av dig och lycka till!

• Areti

• Areti

Du kan väll gå till en privat läkare, vårdcentral eller husläkare? Jag pratade med barnmorskan och fick hjälp av henne! Tycker att vi måste kolla det varje månad! För mig det är jätte viktigt sköldkörteln. jag vill att jag och lillan mår bra... P.S det finns privata endokrinologer som du kan betala själv för att få råd!

Svar på tråden TSH 2,7