Inlägg från: Anonym (C) |Visa alla inlägg
  • Anonym (C)

Ny flyktingvåg på väg dags att öppna våra hjärtan igen?

Anonym (gäst) skrev 2020-03-05 10:43:19 följande:

Man hjälper inte fiender. Som på ett fundamentalt plan hotar ens egna värderingar. Om man inte är totalt j-a dum i huvudet då .. då gör man ju det. Folk blir våldtagna, pissade på, knivmördade och får skallen spräckta.. men det är ju klart att ingen bryr sig om dem. Det är ju mer synd om ensamkommande män som ser ner på kvinnor såklart

Bra skrivet, det är helt rätt att man hjälper inte fiender.

Märkligast av allt tycker jag är svenska kvinnor som inte är rädda att förlora sina rättigheter som människor ifall Sverige islamiseras vilket risken såklart ökar för med mer muslimsk invandring, och majoriteten av ?flyktingarna? är ju just muslimer. Och ingen kan ärligt säga att kvinnor behandlas jämlikt i muslimska länder, det finns det ex-muslimska kvinnor som vittnat om att de inte gör.

Tycker synd om de kvinnor som kommit hit för att få känna sig som värdefulla människor och inte som boskap/ägodelar i deras hemländer.
  • Anonym (C)
    IngGaard skrev 2020-04-08 08:24:09 följande:

Precis som Isabella Lövin säger så har vi haft turen att födas i ett rikt land, därför ska vi systerligt dela med oss till de som inte haft samma tur. Mp ligger långt fram i modernt resonemang och agendan, de vågar också visa för sina anhängare vilken väg agendan ska drivas. Vi fick det för bra och nu måste vi dela med oss, så kallad fördelningspolitik, vi måste känna med våra systrar globalt, tack och lov har vi en feministisk regering som går i den riktningen.

Som journalist har jag god koll på agendan och hur människorna ska styras, jag pratar mycket med miljöpartister och blir varm varje gång då jag får bekräftat att det patriarkala och rasistiska Sverige är under avveckling. Vi når snart den gräns att det inte går att skilja Sverige som nation eller region i Europa, svenskarna ska inte kunna fatta ett hållbart argument som visar att Sverige är en nation dvs det finns inget kvar att försvara.

Vi har det för bra säger du? Men då tycker jag att du ska börja med att låta så många ?flyktingar? som möjligt få flytta in i DIN bostad, du ska även dela med dig av din lön för inte behöver du hela den för dig själv! Du ska inte ha en krona mer av den än alla dina flyktingsystrar som du kommer dela ditt boende med. Ni får alla leva på vatten och bröd, så klarar ni er. När du lever på det sättet, utan att klaga. Då kan du öppna käften och predika för resten av Sverige. Ok?
Svar på tråden Ny flyktingvåg på väg dags att öppna våra hjärtan igen?