• Wagner

Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?

För att 25-åriga kvinnor är snyggare än 45-åriga, såklart. Ingen svår fråga.

• Wagner
    Anonym (FiF) skrev 2020-03-11 11:02:14 följande:

40-åringarna börjar bli gubbsjuka, vill återuppleva sina år då de var runt 20, samt stoltsera inför kompisar med en trofétjej som förvisso kostar dem en hel del Chanelväskor och några Blahniks och Jimmy Choo.

Så kan det säkert vara i vissa fall. Men vad är det för fel med det?
  • Wagner
    Anonym (LB) skrev 2020-03-11 11:07:47 följande:
    Samma här. Min pojkvän är 20 år äldre än mig. Vi har varit tillsammans i 2,5 år nu. Vi har mycket gemensamt, samma humor och vi har alltid så roligt ihop! Vi har inte ens tänkt på åldern. Vi är väldigt kära och älskar varandra väldigt mycket. Så himla trött på alla fördomar folk har.
    Ja, folk är mkt inskränkta här på FL, i regel, och åldersfixerade.
  • Wagner
    Anonym (Varför tjugo år yngre?) skrev 2020-03-11 22:18:15 följande:
    Konstigt att ingen vill ha de. Eller är de sådana som har korta förbindelser? Ser oss som objekt?
    Ni stirrar er blinda på åldern. Men det finns ju andra parametrar.

Ta detta med bildningsnivå t.ex. Jag skulle ju inte ha lust att bli ihop med en kvinna som skriver: "Konstigt att ingen vill ha de", istället för 'dem', oavsett ålder.

Däremot skulle jag utan problem spänna på henne. För den sakens skulle spelar bildningsnivån ingen som helst roll.
  • Wagner
    Anonym (Qwerty) skrev 2020-03-12 09:30:27 följande:
    Mig veterligen så är även "dom" en godkänd form numera...

Och som kvinna tror jag man blir helt utan man om man ska gå på hur folk skriver för utan rättstavning och liknande till hjälp så skriver, framför allt män, numera katastrofalt dåligt. Och för att inte tala om när man ser hur dom skriver på ett papper. Handstilen är på en nivå som man själv hade i lågstadiet i många fall.
    Men nu var det ju inte 'dom' hon skrev, utan "de".
  • Wagner
    Anonym (gäst) skrev 2020-03-12 11:28:18 följande:

Hört att många män tänder på så unga tjejer som 16 år och kanske yngre till och med. (Ca. 50% av alla män typ) De är hebefiler eller vad de heter

Vad skulle vara konstigt med det?

Efter första menstruationen är ju honor kvinnor biologiskt sett.
  • Wagner

Det är helt lagligt att spänna på kvinnor som är +15 år.

Det är också helt lagligt att bli kåt på barn. Finns säkert många som blir det, men som aldrig förverkligar det i praktiken.

Så finns det då de som faktiskt gör det, alltså omsätter denna sin läggning i praktiken. Då begår de lagbrott och riskeras att dömas för det.

Svar på tråden Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?