-
Jag skulle inte säga nej om hon ville.Anonym (Hmmmmm...) skrev 2020-03-11 17:46:11 följande:Hon skulle säga nej OM du kontaktade henne. Garanterat.
-
Till skillnad från dig så ligger jag inte sömnlös över sånt här.Anonym (Annika) skrev 2020-03-11 18:15:44 följande:
Jag har också tänkt på det sneda åldersspannet som killar söker i. Män 45-50 (på HP) söker ofta 30-50 år, el. dyl. Men de senaste två dagarna har nästan alla jag har tittat på skrivit att de söker typ 20-40 år. Jättekonstigt, och för många för att vara en slump. Hmmm?
Ja ja, något ska man ju ha att fundera över!
Vanligt att kvinnor söker mycket yngre män. Kan skilja 25-30 år i många fall. Ofta ser de här kvinnorna yngre ut än vad de är. 60 och ser ut som 45.
Precis som många män inte gubbat till sig, så är kvinnorna inte tanter.
Och de attraheras av yngre, precis som män gör.
Vad konstigt -
En yngre tjej jag träffade brukade reta mig också och kalla mig snuskgubbe och kåtbock.Anonym (Li) skrev 2020-03-11 23:21:01 följande:
Ungdom lockar, det kanske är rent biologiskt? Jag träffade min man när jag var 25 och han 40, dock ej via app. Brukar reta honom och kalla honom för snuskgubbe
Det gjorde inget.
Är ju sant -
Precis. Man behöver inte vara raketforskare för att ha sex.Wagner skrev 2020-03-12 09:14:19 följande:Däremot skulle jag utan problem spänna på henne. För den sakens skulle spelar bildningsnivån ingen som helst roll.
Se på alla som skaffar barn.
Det är som med rockmusik. Tänker man för mycket så tar det bort det roliga.
Jämför Dream Theater med AC/DC och Danko Jones. -
Smaksak. Jag tycker det vimlar av snygga kvinnor i alla åldrar på svenska dejtsidor.Anonym skrev 2020-03-12 10:00:19 följande:
Inte säkert att de är ratade, de kanske inte har hittat sin snygga 22-åring. Det finns knappt några snygg tjejer på svenska dejtingsidor.
-
Oh shit...Anonym (Tjej) skrev 2020-03-12 10:17:44 följande:
För att...
De har stannat i utvecklingen och/eller är svagbegåvade
De är dåliga i sängen och behöver vara med någon som är lika oerfarna/dåliga
De har låg självkänsla och tror de kan få en likvärdig kvinna
De vill kunna bestämma över någon som är i underläge
De tror att de är mer attraktiva än de faktiskt är
....
-
Imorse när jag vaknade så kände jag nån konstig lukt.Anonym skrev 2020-03-12 10:22:40 följande:Du är en av en försvinnande liten procent som delar den åsikten.
Insåg sen att det är den här tråden som stinker.
-
Jag dömer inte kvinnor som är kåta.Anonym (Feminin) skrev 2020-03-12 11:11:03 följande:
Känner inte igen mig alls i detta, sex i 20-30 års åldern var inte alls lika kul och härligt som det är nu i 40-50 års åldern. Nyfiknare och kåtare än någonsin, men på något sätt är det skambelagt att visa dessa känslor som kvinna i medelåldern och man blir dömd som någon slags kåta-Gun.
Samtidigt ska man brottas med tankarna på att männen hellre leker med en oerfaren 20åring bara för dom har fastare och fräschare kroppar. Trist och väldigt avtändande.
Oavsett ålder.
Jag leker inte hellre med en 20-årig kvinna, än en kvinna på 40-50.
Är hon attraktiv, kåt och vill, så säger jag inte nej, jag diskriminerar inte -
Ja, 16-åriga tjejer kan vara otroligt sexiga. Vilka kroppar.Anonym (gäst) skrev 2020-03-12 11:27:20 följande:
Hört att många män tänder på så unga tjejer som 16 år och kanske yngre till och med. (Ca. 50% av alla män typ) De är hebefiler eller vad de heter
Men gränsen för mig går vid 18. -
Man kan ju ha en egen norm. Och skita i vad andra tycker. Det gör jag. Jag gillar allt möjligt. Ungt, äldre, slanka, mulliga, små tuttar, stora tuttar.Anonym (glad) skrev 2020-03-12 11:28:43 följande:Vi män som gillar mindre fasta kroppar finns. :) Det är synd bara att normen är fasta kroppar osv...
It's all good