Vi vill helt olika saker. Gå vidare?
Jag har levt med min kille i snart 7år. Han är fantastisk och gör mig lugn och trygg. Får mig att känna mig älskad! Han är verkligen någon som jag vill dela mitt liv med!
Men. I alla år har vi stött på problem, speciellt att vi är missnöjda med vårat sexliv. Vi får inte riktigt till det. Jag är den som avstår och smiter undan, ?orkar inte? och han blir besviken att det inte händer. Jag har verkligen velat lösa det här problemet då jag vet att jag kan vara kåt och härlig. Så jag slutade med mina p-piller då jag hört att det kunder sätta igång pirret. I och med det så blev jag gravid, vilket jag inte va beredd på, fick panik och vi valde att ta bort det. Det va skit jobbigt!! Och inte nog med det så misslyckades första aborten och jag fick göra en skrapning..
Efter detta så väcktes moderskänslor jag tidigare aldrig känt och har börjat tänka mycket på barn. Samtidigt som jag tänkt att det kan va bra med giftemål och hus innan. Jag har tagit upp detta med min sambo. Tyvärr har jag fått motstånd då han inte alls är på samma bana och känner att han tycker det är bra som det är och vill bara träna och resa. Jag börjar mer känna att vi levt så länge tillsammans och för min del vill jag ta nästa steg för att bygga relationen som just nu känns som om det bara står och trampar... Jag blir uttråkad och känns som vi går åt två olika håll.
Sexet är sådär, händer ibland, men skulle inte säga att det är wow. Ibland är det mer nice att vara med mig själv. Jag skulle accepterat läget om jag kände att vi var på samma plan. Har till och med börja tänka att vi kanske ska öppna våran relation och låta varandra utforska sexet på annat håll. För att känna att vi iaf försöker växa någonstans, men det kanske bara blir tvärt om? Att vi istället växer ifrån varandra? Någon med erfarenhet?
Eller är det dags att gå vidare för att hitta någon som vill samma sak som mig? Eller kräver jag för mycket?
Tack till er som tagit er tid att läsa!