• wicha

Napp med snus saliv

Vet inte vad jag skulle döpa rubriken till.

Min sambo hade bebis napp i munnen samtidigt som han hade snus i sin läpp, sedan gav han nappen till henne utan att tänka på det. Alltså med sitt snus saliv. Kan det vara skadligt? Gick i taket han är så jävla efterbliven så det inte finns ibland..

• Svar på tråden Napp med snus saliv
  • Lojsen890

Jag har själv en sambo som snusar och han har gjort samma sak ett par gånger... Jag blir så irriterad o undrar vad han tänker med men förmodligen tänker de inte alls... Jag tror det kommer så lite saliv på nappen så kan med 99% säga att det är absolut ingen fara... Våra barn kommer stoppa värre saker än så i sin mun framöver! ????

• Hallonpaj83

All form av nikotin och spädbarn bör undvikas.. spädbarn är känsliga för all form av nikotin. Tänker främst på psd.

• Maddi

Jätteskadligt en gång har jag svårt att tro. Men däremot fruktansvärt stark smak för en liten bebis och dessutom äcklig smak.

Lånade instrument av snusare en gång, vilket jag inte tänkte då, aldrig mer igen smaka helvete i munnen.

Så skulle flyga i taket oavsett om han hade snus i munnen eller inte, de lär ju vara lite smak kvar ändå.

Svar på tråden Napp med snus saliv