• Pappa2020

Någon som kan gissa kön?

Hej!

Ultraljudet är från 12+2. Vet inte alls hur man ska kunna se eller gissa sig fram till vad det är, eller om det ens syns på våran bild. Någon som vill försöka? Är inte många veckor ifrån att få veta men är så nyfiken, och kul att se om någon har rätt!

• Svar på tråden Någon som kan gissa kön?
  • Anonym (Vet ej)

Jag vet inte, men skickade själv in min dåliga bild (från RUL) till ett företag som heter earlyglimpse.com/ kostade typ 100:- och fick svar inom 12 timmar. Googla gärna själv och jag läste även recensioner på Facebook om företaget.

• Pappa2020
    Anonym (Vet ej) skrev 2020-04-27 19:21:56 följande:

Jag vet inte, men skickade själv in min dåliga bild (från RUL) till ett företag som heter earlyglimpse.com/ kostade typ 100:- och fick svar inom 12 timmar. Googla gärna själv och jag läste även recensioner på Facebook om företaget.

Jag vet att man kan göra så men har sett många trådar här där folk gissar så ville se om någon kunde se något på våran bild. Jag vet ju inte ens vad man ska titta efter, eller vart. Har försökt läsa mig till det men fattar noll, haha! Kunde dom inte se något alls på ditt RUL?
Svar på tråden Någon som kan gissa kön?