Inlägg från: 123fjäril |Visa alla inlägg
  • 123fjäril

Bim juni 2020

Jaha då fick man tyvärr följa med i denna tråden också

Bim ca 17/6, håller tummarna för många plus nu

• 123fjäril

Hej igen hänger i denna tråden också :/ äl +6 idag men är sjukt negativ tror inte det blev något denna månaden heller, känner mest att man bara längtar efter mens för under mens och fram till ägglossning får man en sån sköb paus utan test utan måste-sex (bara gött sex) och man kan leva precis som vanligt bästa tiden på månaden för sen börjar det falska hoppet testandet och måste sexet igen sen väntan och hoppet efteråt är olidligt...

• 123fjäril
    milor skrev 2020-06-13 21:36:58 följande:

Dricker ni mellan äl och BIM? Kommer vara på äl+8 på midsommar, vet inte hur man ska tänka så vore intressant att höra hur ni resonerar

Inte överdrivet mkt men lite vin till maten ja, tänker njuta så länge jag kan tills ev plus. Förra gången tog det 1,5 år och jag stressade varje månad och uteslöt saker jag inte behövt, 1-2 glas vin vid 1 tillfälle kommer inte skada ett ev foster. (tänker jag iaf)

Dock kommer jag personligen vara bim+2 på midsommar så kommer förhoppningsvis ha plussat (och då absolut inte dricka)

Eller ha mens och då Def njuta av mitt lilla glas vin
  • 123fjäril
    Trio2021 skrev 2020-06-14 22:32:30 följande:

Någon med bim runt den 17? Någon som plussat än? Hur mår ni?

Alla mina symptom är som bortblåsta och fick negativt idag, så inväntar mensen nu tror jag :)

Har bim 17e men har inte testat ännu
  • 123fjäril

Bim idag och ingen mens i sikte tog ett test imorse som jag kanske kunde ana ett mycket svagt sträck på, kan också ha varit rent önske tänk. Får ta nytt imorgon eller fredag, är bara äl+10 men brukar ha kort tid mellan äl och bim pga amningen

Spännande har dock inga grav symptom eller så

• 123fjäril
    Trio2021 skrev 2020-06-17 09:54:48 följande:

Åh har också bim idag! Ingen mens ännu men tror den är på g! :( har dock varit extremt skengravid i så fall haha!

Tog ett igår och det va tvärblankt! Jag hoppas att ditt sträck blir tydligare :D

Ja vi får se har lagå förhoppningar ändå, känner inga symptom och denna månaden är första som jag bara struntat i att tänka så mycket på det, tagit äl test och haft sex inför och under äl men inte känt mig så engagerad. Varit mycket mer taggad och önsketänkande tidigare månader, men vi får väl se hur det går. Utebliven mens är ju ändå ett bra tecken
Svar på tråden Bim juni 2020