Bim juni 2020
Jaha då fick man tyvärr följa med i denna tråden också
Bim ca 17/6, håller tummarna för många plus nu
Jaha då fick man tyvärr följa med i denna tråden också
Bim ca 17/6, håller tummarna för många plus nu
Hej igen hänger i denna tråden också :/ äl +6 idag men är sjukt negativ tror inte det blev något denna månaden heller, känner mest att man bara längtar efter mens för under mens och fram till ägglossning får man en sån sköb paus utan test utan måste-sex (bara gött sex) och man kan leva precis som vanligt bästa tiden på månaden för sen börjar det falska hoppet testandet och måste sexet igen sen väntan och hoppet efteråt är olidligt...
Dricker ni mellan äl och BIM? Kommer vara på äl+8 på midsommar, vet inte hur man ska tänka så vore intressant att höra hur ni resonerar
Någon med bim runt den 17? Någon som plussat än? Hur mår ni?
Alla mina symptom är som bortblåsta och fick negativt idag, så inväntar mensen nu tror jag :)
Bim idag och ingen mens i sikte tog ett test imorse som jag kanske kunde ana ett mycket svagt sträck på, kan också ha varit rent önske tänk. Får ta nytt imorgon eller fredag, är bara äl+10 men brukar ha kort tid mellan äl och bim pga amningen
Spännande har dock inga grav symptom eller så
Åh har också bim idag! Ingen mens ännu men tror den är på g! :( har dock varit extremt skengravid i så fall haha!
Tog ett igår och det va tvärblankt! Jag hoppas att ditt sträck blir tydligare :D
Detta kan väl inte vara bara jag som ser i syne?