• mrsLina

Bim juni 2020

Hej.

Vi försöker med andra barnet. Har en pojke som fyller 21 mån 3 juni. Vi drog spiralen i februari och har försökt sedan dess. Hoppas att det blir något nu, äl borde vara runt den 7/6.

• mrsLina

BIM JUNI 2020:

Majja92 28/5, 28 år. Första barnet

Abrakadabra 1/6 28 år. Första barnet

Lizzie09 1/6, 28 år. Andra barnet

Ann3h 3/6, 26år Första barnet

Acge 6/6, 28 år. Första barnet

Olivträdet 6/6, 25 år. Första barnet

33villbligravid, 11/6, 36 år. Andra barnet.

Canama, 15/6, 31 år. Andra barnet

Gisse, 18/6, 31 år, tredje barnet

Fruitloop, 19/6, 32 år, Andra barnet

Bäbislängtan, 21/6, 31 år, andra barnet

Mrs Lina, 23/6, 33 år, andra barnet

• mrsLina

Måste fråga er tjejer.

Jag fick "mens" igår. Vanligtvis har jag en "mellan" blödning men just nu har jag en liten blödning. Ingen mensvärk och super finnig har jag blivit haha.

Tror ni att om man har en liten blödning, att livmoderslemhinnan är tjockare till nästa månad och att ett ägg kan fastna lättare?

Jag brukar inte få finnar med min mens, och brukar blöda mer. Så lite konstigt att den är så lätt denna månad.

Brukar ni ha stor variation i er mensblödning?

• mrsLina

Hej tjejer! Här är jag på cd 15. Har testat med äl stickor. Har clearblue ägglossningstest. Fick äntligen peak (yäy) men när jag tar ut stickan har stickan en blå våg i fönstret.. Så tror lite att testet ljög och att jag inte har en peak utan den läste av hela "vågen" lite irriterande att man inte kan använda hållaren på 2 dagar nu. Någon annan som fått så här?

• mrsLina

Ägglossnings smärta, vad brukar ni känna?

Jag får ont i nedre delen av ryggen. Molande smärta som håller i sig typ hela dagen.

Fick hög feritilet på clearblue idag och sedan kom smärtan. Antar att äl är om allt från 12-48 timmar?

Hoppas verkligen på denna månad ??

• mrsLina
    Anonym (Barnlängtan) skrev 2020-06-14 18:21:22 följande:

Jag hade äl i torsdags, dagarna går så segt har bim 25e tänkte ev testa nästa helg men antar att det e för tidigt. När har du bim?

Vi har bim på samma dag. Hade tänkt testa på torsdag men tror det kommer bli neg. (Är man testoman så är man)
Svar på tråden Bim juni 2020