Canama skrev 2020-05-27 09:08:54 följande:
CD11 idag och idag ska vi försöka sparka igång bebis-görandet. Förra månaden litade jag blint på min Fitbit som (antagligen) satt ut ÄL typ 1,5 vecka för sent. Denna månad kör vi på att jag har ?standard? ÄL typ ÄL CD12-14 nånting. Vi har en ettåring så inte så lätt att få till de, så nu blir det de romantiska schema-sexet. Med dottern tempa jag och hade då ÄL CD13 när hon blev till. Nu kan jag inte temp pga störd nattsömn ehehehehh....
Ni med barn tidigare, har er cykel gått tillbaka till va den va innan första barnet? Tänker om man kan tänka så, att man har ÄL runt samma tid som förut... Eller hur är det egentligen?
Hej! Är i ganska samma sits som du. Har en 1,5 åring hemma och CD 13 idag. Jag utgår nu bara från att ha ÄL som tidigare. Sonen blev till på ÄL 12 (tror jag). På den tiden testade jag ÄL med stickor men nu orkar jag inte för blir så stressad :)
Den skillnaden har jag i min cykel att min mens numera är mkt mer sparsam än tidigare bara 2-3 dagar mot 4-5 tidigare, Hoppas det inte påverkar!
Vi hade sex på må CD 11 men tror ska försöka klämma in ett ligg idag igen för säkerhets skull. Romantiskt verkligen ;)