• emmapa22

Bim juni 2020

Vad tror ni är jag gravid? tagit ägglossningstest och har aldrig haft stegring innan mens förut och dem brukar vara helt blanka. Nu ser ägglossningstestet ut såhär. Har beräknad mens 1 juni, vad tror ni? Någon som varit med om det tidigare och varit gravid?

• emmapa22

Vad tror ni om detta?! så förvirrad testar väldigt tidigt! tror ni det är ett spök fejk streck bara? :/

• emmapa22
    Lizzie09 skrev 2020-05-26 14:40:06 följande:

Ser själva testremsan men den verkar tyvärr inte se blå ut, vad jag kan se.. Hur många dagar efter äl är du?

Jag är 8 dagar efter ägglossning så testar extremt tidigt bara för att jag hade ett test hemma, provade med testlagrets tester också och jag tycks se en svag skugga när jag lyser med lampa från sidan, så hoppas!! Ska testa imorn bitti igen hehe

Det blir så dålig kvalite på bilderna när man laddar upp dem :( skuggan är ljus blå :)
  • emmapa22
    Frassex skrev 2020-05-26 20:15:57 följande:

Ser strecket så det är säkert positivt och håller tummarna för starkare imorgon! :)

Tack!! Hoppas det???? som den psykopat man är lyste man med ficklampa från baksidan o då ser det ut som det ska komma en skugga brevid så det skulle kunna bli bredare!! Men hoppas det där konstiga strecket inte är fejk o att färgen inte spridit ut sig av en slump hehe
  • emmapa22
    Frassex skrev 2020-05-26 20:15:57 följande:

Ser strecket så det är säkert positivt och håller tummarna för starkare imorgon! :)

Tack!! Hoppas det???? som den psykopat man är lyste man med ficklampa från baksidan o då ser det ut som det ska komma en skugga brevid så det skulle kunna bli bredare!! Men hoppas det där konstiga strecket inte är fejk o att färgen inte spridit ut sig av en slump hehe
Svar på tråden Bim juni 2020