Inlägg från: Linda4barnsmamma |Visa alla inlägg
  • Linda4barnsmamma

Bim juni 2020

Hej jag har följt tråden, jag plussade igår jätte jätte svagt bim-7 va tvungen att kolla mot lampan. Testade idag igen bim-6 och va lite starkare idag.

Jag fick symtom från att ägget fäste kände av det direkt, jätte mycket molvärk men känns som mensvärk, känner mig bakis och sen har jag vaknat flera gånger på natten och inte kunnat somna om.

• Linda4barnsmamma
    Undrandee skrev 2020-06-22 23:32:47 följande:

Tog ett till cb test ikväll. Syns bättre i verkligheten, men visst är det något där som är blått??

Så där såg mitt streck också ut, du borde testa med morgonurin.
  • Linda4barnsmamma
    Undrandee skrev 2020-06-23 19:26:52 följande:

Ja jag tittade inte efter vad jag tog för test inne på apoteket, dom såg så lika ut. Jag var mer ute efter ett 2-pack och trodde jag köpte early i 2-pack, men icke då.

Kan säga dig att jag testade en testa tidigt och fick plus, sen testa jag den vanliga och den blev neg, testade dagen efter med tidiga testet igen och fick plus, så tror det är samma för dig
  • Linda4barnsmamma
    Undrandee skrev 2020-06-23 19:26:52 följande:

Ja jag tittade inte efter vad jag tog för test inne på apoteket, dom såg så lika ut. Jag var mer ute efter ett 2-pack och trodde jag köpte early i 2-pack, men icke då.

Kan säga dig att jag testade en testa tidigt och fick plus, sen testa jag den vanliga och den blev neg, testade dagen efter med tidiga testet igen och fick plus, så tror det är samma för dig
  • Linda4barnsmamma
    Undrandee skrev 2020-06-23 23:21:54 följande:

Tror du? Jag är så osäker :(

hade du några symtom innan du plussade? Jag känner bara lite molvärk vissa stunder och att jag växlar mellan skratt och gråt på typ 5 sekunder. Men tänker att det kan lika gärna vara ett mens-tecken.

Jag hade molvärk, kände som mensvärk fast var då precis efter ägglossning framåt. Känner inte av det nu så mycket längre bim imorgon eller om 3 dagar,

Jag kände mig bakis i 3 dagar det som fick mig att yes det gick jag är nog gravid.

Spännande det här när ska du testa igen?
  • Linda4barnsmamma
    Undrandee skrev 2020-06-24 13:18:45 följande:

Måste man ha en hög temp vid graviditet?

Tempen ska ligga kvar på den högre graden vid graviditet,jag hade testat igen, jag kan inte hålla mig
Svar på tråden Bim juni 2020