• Undrandee

Bim juni 2020

Tog ett till cb test ikväll. Syns bättre i verkligheten, men visst är det något där som är blått??

• Undrandee
    Linda4barnsmamma skrev 2020-06-23 06:11:14 följande:

Så där såg mitt streck också ut, du borde testa med morgonurin.

Vågar inte hoppas just nu!! Får hem nya tester med posten idag, lång väntan!!!

Kanske ÄLtestet jag tog igår också har reagerat på något?

• Undrandee
    Sararebecca skrev 2020-06-23 08:04:14 följande:

Jaaaa man ser något svagt! Mer än den förra du visade:D håller tummarna! Försök håll dig 4h om du ska testa sen när posten kommer:D

Kul att flera ser, vågar inte riktigt hoppas ännu känner jag, men samtidigt gör man ju det! :)

Har läst fler inlägg där folk råkat ut för spökstreck, men tycker ändå att detta är blått?

• Undrandee
    Elina22 skrev 2020-06-23 08:21:03 följande:

Jag ser fakriskt ett streck utan att ens anstränga mig. Har du annan sticka hemma (förutom CB) du kan testa med? Lägg gärna upp :)

Tyvärr inte än, väntar på posten och nya tester :)
  • Undrandee
    Anga skrev 2020-06-23 08:49:21 följande:

Jag ser definitivt ett streck (och då brukar IRL vara tydligare än bild). Jag sa ju att LH stickorna kan känna av graviditet när du fick sådär många positiva flera dagar i rad! Grattis!

Hehe ja kanske var så men vågar inte riktigt ropa hej ännu känner jag. Borde iså fall vara vääldigt tidigt och började få positiva äl tester för någon vecka sedan. känns ändå för tidigt för dom att känna av ev. graviditet redan då, eller?

:)
  • Undrandee
    Anga skrev 2020-06-23 09:47:26 följande:

Förstår det. Alltid lite nervigt det där  För mig så blev dom positiva efter ca 12 dagar vet inte hur tidigt du fick det. Jag håller iallafall alla tummar för dig!

Oj ingen aning! Första positiva äl testet kom den 5e sen kom dom varje dag efter det tycker jag :P

Har igentligen ingen aning om när jag kan ha haft ÄL plus senaste mensarna varit oregelbundna.

Tack snälla <3
  • Undrandee

Nej det var inget plus igår. Testet idag på morgonurin är negativt.

Vet inte om jag vill fortsätta nu... var så inställd på ett plus. Tårarna kom nu

• Undrandee
    Anonym (Önskarochlängtar) skrev 2020-06-23 14:10:19 följande:

Kram till dig!!!

Fy fan för sån här psykisk terror... jag trodde verkligen att det var min tur nu :(
  • Undrandee
    Anga skrev 2020-06-23 14:32:24 följande:

What? Trodde helt klart att det var positivt, det där testet du la upp hade ju ett streck.

Förstår att det måste vara jobbigt. Jag fick gå med i juli tråden då det inte gick för mig denna månad. Du får väl känna om ni ska ta en paus och sexa på som vanligt och se om det går bättre. Kanske pausa sommaren om det känns jobbigt?

kramar till dig.

Det trodde jag med. aldrig fått blåa spökstreck förut. Dock känner jag fortfarande att något säkert är fel med min fertilitet. Bara att gå och invänta mensen nu då som även den är ännu mer försenad den här månaden. :(
  • Undrandee
    Magda11 skrev 2020-06-23 15:07:06 följande:

Men det svaga strecket idag tog du på kvällen va? Du kanske har högre hormonnivå på kvällen?

Ja det var sent på kvällen. Men det borde finnas någon skymt av streck på testet ändå tycker jag. Är ju tvärblankt :(
Svar på tråden Bim juni 2020