Bim juni 2020
Tog ett till cb test ikväll. Syns bättre i verkligheten, men visst är det något där som är blått??
Tog ett till cb test ikväll. Syns bättre i verkligheten, men visst är det något där som är blått??
Så där såg mitt streck också ut, du borde testa med morgonurin.
Jaaaa man ser något svagt! Mer än den förra du visade:D håller tummarna! Försök håll dig 4h om du ska testa sen när posten kommer:D
Jag ser fakriskt ett streck utan att ens anstränga mig. Har du annan sticka hemma (förutom CB) du kan testa med? Lägg gärna upp :)
Jag ser definitivt ett streck (och då brukar IRL vara tydligare än bild). Jag sa ju att LH stickorna kan känna av graviditet när du fick sådär många positiva flera dagar i rad! Grattis!
Förstår det. Alltid lite nervigt det där För mig så blev dom positiva efter ca 12 dagar vet inte hur tidigt du fick det. Jag håller iallafall alla tummar för dig!
Nej det var inget plus igår. Testet idag på morgonurin är negativt.
Vet inte om jag vill fortsätta nu... var så inställd på ett plus. Tårarna kom nu
Kram till dig!!!
What? Trodde helt klart att det var positivt, det där testet du la upp hade ju ett streck.
Förstår att det måste vara jobbigt. Jag fick gå med i juli tråden då det inte gick för mig denna månad. Du får väl känna om ni ska ta en paus och sexa på som vanligt och se om det går bättre. Kanske pausa sommaren om det känns jobbigt?
kramar till dig.
Men det svaga strecket idag tog du på kvällen va? Du kanske har högre hormonnivå på kvällen?