Bim juni 2020
Tog du verkligen med morgonurin nu eller menar du bara innan lunch liksom? Du måste väl vart på toa innan du fick hem testerna på posten eller?
Tog du verkligen med morgonurin nu eller menar du bara innan lunch liksom? Du måste väl vart på toa innan du fick hem testerna på posten eller?
Men gjorde du inte ett test igår morse också som var blankt? Då kan det ju vara så att det fortfarande är såpass tidigt att det bara syns den tiden på dagen då hormonnivån är som högst :)
Alltså kolla skillnaden! Blir så jävla besviken :(
Den lägsta är early och den översta är plus?
Early bör ju reagera på lägre hormonnivå, kanske bara e lite för tidigt för de andra testet?
Ja de gör de nog, early är väl 10 mIU/ml ofta och typ alla andra är 20 mIU/ml vilket är skillnad när de e så tidigt att de till och med e lite svagt på de tidiga :) och det dubblas var 2-3 dag så vänta nån dag till :)
Det du tog idag mäter ju från 25 och det andra från 10 om jag inte minns fel! Kan ju bero på det :)
Ja låter som en riktig berg-och-dalbana. Så tärande för en mentalt. Därför jag aldrig uppmuntrar någon att testa innan man faktiskt kan få ett vettigt resultat. Testar man för tidigt är det enda man kan bli besviken. Antingen får man inget streck eller så får man ett som är spök. Inget av det är att föredra.
Vill inte bidra till ångesten men vågar mig på att säga att jag håller tummarna för dig iaf!
Hade jag varit du hade jag testat ett till early, men förstår känslan att inte våga hoppas för mycket. Håller fortsatt alla tummar för dig <3
Kan säga dig att jag testade en testa tidigt och fick plus, sen testa jag den vanliga och den blev neg, testade dagen efter med tidiga testet igen och fick plus, så tror det är samma för dig
Jag hade molvärk, kände som mensvärk fast var då precis efter ägglossning framåt. Känner inte av det nu så mycket längre bim imorgon eller om 3 dagar,
Jag kände mig bakis i 3 dagar det som fick mig att yes det gick jag är nog gravid.
Spännande det här när ska du testa igen?