• Majja92

Bim juni 2020

Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.

Bim 1/6

• Svar på tråden Bim juni 2020
  • norrpreg

Hej! Måste få hoppa in och få ett svar för jag blir tokig...

Mensen var sen med ca 3 dagar och den är aldrig sen, alltid prick på dagen varje månad, så när den var sen så tog jag ett test som visade negativt, dagen efter på natten började jag blöda massor.. de var inte bara blod utan det var slem och klumpar i och var så ca 2 dagar och nu blöder jag bara mycket mer än vad jag brukar..

Kan jag ha fått missfall fast testet visade negativt?

• Baconpie

BIM-4 idag, testade med babyplans testa tidigt, som var negativt. Suck! Nåja, ses i julitråden. Grattis till alla er som plussat. <3

• Anonym (Nr2)

Ugh är så less. Är på äl+12 och testet är negativt. Pojken vår är precis 1.9 mån så denna månad var sista månaden för samma SGI som med honom. Det ska ju inte spela så mycket roll men såklart det gör det iallafall. Gick ner i procent efter honom. Vet inte om jag vill öka och låta han gå hela dagar på förskolan heller. Hur tänker ni?

Men känner mig så less just nu. Vill bara ha de där förbannade pluset. Har absolut ingen känning heller. Förra graviditeten minns Jg hur jag fick en värmeflush och hela kroppen spratt som till. Tre dagar senare fick jag ett plus. Någon som kännt symtom med första när den fäste och inte andra?

• norrpreg
    norrpreg skrev 2020-06-23 07:28:30 följande:

Hej! Måste få hoppa in och få ett svar för jag blir tokig...

Mensen var sen med ca 3 dagar och den är aldrig sen, alltid prick på dagen varje månad, så när den var sen så tog jag ett test som visade negativt, dagen efter på natten började jag blöda massor.. de var inte bara blod utan det var slem och klumpar i och var så ca 2 dagar och nu blöder jag bara mycket mer än vad jag brukar..

Kan jag ha fått missfall fast testet visade negativt?

Måste även tillägga att jag har haft så mycket mensvärk utan mens, samt otroliga smärtor i ländryggen samt illamående innan blödningen kom, brukar endast ha extrem mensvärk 1 dag innan mens som sedan fortsätter med mensen.
  • Sararebecca
    Undrandee skrev 2020-06-22 23:32:47 följande:

Tog ett till cb test ikväll. Syns bättre i verkligheten, men visst är det något där som är blått??

Jaaaa man ser något svagt! Mer än den förra du visade:D håller tummarna! Försök håll dig 4h om du ska testa sen när posten kommer:D
  • sbina86

Bim-4 idag. Igår kände jag en ilande smärta i livmodern och idag när jag vaknade hade vag världens mensvärk som nu har avtagit.. Känns som att mensen kommer snart :(

Tänker ta ett test imorgon och kolla...

• sbina86

Bim-4 idag. Igår kände jag en ilande smärta i livmodern och idag när jag vaknade hade vag världens mensvärk som nu har avtagit.. Känns som att mensen kommer snart :(

Tänker ta ett test imorgon och kolla...

• Undrandee
    Sararebecca skrev 2020-06-23 08:04:14 följande:

Jaaaa man ser något svagt! Mer än den förra du visade:D håller tummarna! Försök håll dig 4h om du ska testa sen när posten kommer:D

Kul att flera ser, vågar inte riktigt hoppas ännu känner jag, men samtidigt gör man ju det! :)

Har läst fler inlägg där folk råkat ut för spökstreck, men tycker ändå att detta är blått?

• Elina22
    Undrandee skrev 2020-06-23 08:15:06 följande:

Kul att flera ser, vågar inte riktigt hoppas ännu känner jag, men samtidigt gör man ju det! :)

Har läst fler inlägg där folk råkat ut för spökstreck, men tycker ändå att detta är blått?

Jag ser fakriskt ett streck utan att ens anstränga mig. Har du annan sticka hemma (förutom CB) du kan testa med? Lägg gärna upp :)
  • Magda11

Är så förvirrad...

Har tidigare två cyklarna (fick missfall cykeln innan det) haft korta cyklar på 22 och 24 dagar. Har då fått snabb stegring på en dag, men nu vet jag inte vad mina ÄL-tester håller på med... De brukar gå ner och bli väldigt svaga typ två dagar efter ägglossning. Men nu ser de ut såhär? (Mina RFSU-test tog tyvärr slut i fredags, men de andra är ju fortfarande ganska starka??). Trodde min cykel var tillbaka till vanligt eftersom jag inte fått mens än, men blir fundersam på varför testerna inte blir svagare nu...?

Kan jag ha missat full stegring i början när de började öka och att jag hade ÄL då?

Svar på tråden Bim juni 2020