• Majja92

Bim juni 2020

Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.

Bim 1/6

• Svar på tråden Bim juni 2020
  • milor

Fattar inte vad min kropp gör riktigt, har varit helt inställd på mens pga molvärk men idag på BIM-1 gick min temp upp istället för ner! Har tempat ett halvår och den har alltid gått ner under cover line dagen innan mens. Har fortfarande ingen pms och det brukar jag ha i minst 3 dagar. Imorgon åker vi hem så då får jag se om mensen kommer eller om det blir ett test!

• Loea
    Undrandee skrev 2020-06-23 17:33:32 följande:

Ja så kanske der är. Dock ställer jag in mig på att det förblir negativt

Ja låter som en riktig berg-och-dalbana. Så tärande för en mentalt. Därför jag aldrig uppmuntrar någon att testa innan man faktiskt kan få ett vettigt resultat. Testar man för tidigt är det enda man kan bli besviken. Antingen får man inget streck eller så får man ett som är spök. Inget av det är att föredra.

Vill inte bidra till ångesten men vågar mig på att säga att jag håller tummarna för dig iaf!
  • Undrandee
    Loea skrev 2020-06-23 17:54:44 följande:

Ja låter som en riktig berg-och-dalbana. Så tärande för en mentalt. Därför jag aldrig uppmuntrar någon att testa innan man faktiskt kan få ett vettigt resultat. Testar man för tidigt är det enda man kan bli besviken. Antingen får man inget streck eller så får man ett som är spök. Inget av det är att föredra.

Vill inte bidra till ångesten men vågar mig på att säga att jag håller tummarna för dig iaf!

Så svårt att veta när man kan testa ocj få ett resultat som är rätt när enw cykel är oregelbunden och man får så många positiva äl tester. Jag har liksom ingen aning alls :/
  • Magda11
    Undrandee skrev 2020-06-23 17:33:32 följande:

Ja så kanske der är. Dock ställer jag in mig på att det förblir negativt

Hade jag varit du hade jag testat ett till early, men förstår känslan att inte våga hoppas för mycket. Håller fortsatt alla tummar för dig <3
  • Undrandee
    Magda11 skrev 2020-06-23 18:59:35 följande:

Hade jag varit du hade jag testat ett till early, men förstår känslan att inte våga hoppas för mycket. Håller fortsatt alla tummar för dig <3

Ja jag tittade inte efter vad jag tog för test inne på apoteket, dom såg så lika ut. Jag var mer ute efter ett 2-pack och trodde jag köpte early i 2-pack, men icke då.
  • Linda4barnsmamma
    Undrandee skrev 2020-06-23 19:26:52 följande:

Ja jag tittade inte efter vad jag tog för test inne på apoteket, dom såg så lika ut. Jag var mer ute efter ett 2-pack och trodde jag köpte early i 2-pack, men icke då.

Kan säga dig att jag testade en testa tidigt och fick plus, sen testa jag den vanliga och den blev neg, testade dagen efter med tidiga testet igen och fick plus, så tror det är samma för dig
  • Linda4barnsmamma
    Undrandee skrev 2020-06-23 19:26:52 följande:

Kan säga dig att jag testade en testa tidigt och fick plus, sen testa jag den vanliga och den blev neg, testade dagen efter med tidiga testet igen och fick plus, så tror det är samma för dig
  • Undrandee
    Linda4barnsmamma skrev 2020-06-23 20:38:38 följande:

Tror du? Jag är så osäker :(

hade du några symtom innan du plussade? Jag känner bara lite molvärk vissa stunder och att jag växlar mellan skratt och gråt på typ 5 sekunder. Men tänker att det kan lika gärna vara ett mens-tecken.
  • Linda4barnsmamma
    Undrandee skrev 2020-06-23 23:21:54 följande:

Tror du? Jag är så osäker :(

hade du några symtom innan du plussade? Jag känner bara lite molvärk vissa stunder och att jag växlar mellan skratt och gråt på typ 5 sekunder. Men tänker att det kan lika gärna vara ett mens-tecken.

Jag hade molvärk, kände som mensvärk fast var då precis efter ägglossning framåt. Känner inte av det nu så mycket längre bim imorgon eller om 3 dagar,

Jag kände mig bakis i 3 dagar det som fick mig att yes det gick jag är nog gravid.

Spännande det här när ska du testa igen?
  • Undrandee
    Linda4barnsmamma skrev 2020-06-24 06:36:19 följande:

Jag hade molvärk, kände som mensvärk fast var då precis efter ägglossning framåt. Känner inte av det nu så mycket längre bim imorgon eller om 3 dagar,

Jag kände mig bakis i 3 dagar det som fick mig att yes det gick jag är nog gravid.

Spännande det här när ska du testa igen?

Har en relativt låg temp dessutom, runt 36 50

hmm, jag vet inte, när skulle du h! testat om du var jag?
Svar på tråden Bim juni 2020