Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Bim 1/6
Tror jag hade äl någonstans mellan 18-21a pga otydliga äl test som nu senaste dagarna har sjunkit till nästan osynligt. Hade lite äl flytningar där omkring 18-21 tror jag.
Har nu lite känningar i ljumsken och ibland lite molvärk i magen, likt det jag hade vid förra graviditeten som blev missfall.
Känns som det kan vara positivt men kan lika bra vara negativt. Tänkte testa i helgen :)
Hur går det för dig? Tagit något mer grav-test?
Mensen kom i tisdags och slutade i fredags, alltså bara 4 dagar. Betyder detta att ÄL kan komma tidigare än vad den gjort tidigare cyklar? Är så spänd och vill ha en liten :)
Ganska många i denna tråden nu :D Kanske ska skapa en lista med BIM för Juni att lägga till i? Börjar ju närma sig Juni nu ^^
Min BIM är 6/6, 28 år. Första barnet.
Ganska många i denna tråden nu :D Kanske ska skapa en lista med BIM för Juni att lägga till i? Börjar ju närma sig Juni nu ^^
Min BIM är 6/6, 28 år. Första barnet.
BIM JUNI 2020:
Acge 6/6, 28 år. Första barnet
Olivträdet 6/6, 25 år. Första barnet
Fyll på med ovanstående info alla framtida mammor!
Majja92 28/5, 28 år. Första barnet
Fick tidigare ägglossning än väntat, men jag är gärna kvar här ändå :) Har idag fått två svaga plus så hoppas innerligt att det är starkare imorgon och det är ett litet pyre där inne <3
Vad tror ni är jag gravid? tagit ägglossningstest och har aldrig haft stegring innan mens förut och dem brukar vara helt blanka. Nu ser ägglossningstestet ut såhär. Har beräknad mens 1 juni, vad tror ni? Någon som varit med om det tidigare och varit gravid?
BIM JUNI 2020:
Ann3h 3/6, 26år Första barnet
BIM JUNI 2020
Lizzie09 1/6, 28 år. Andra barnet