Bim juni 2020
Hej hörrni! Testade imorse. Strecket kom fram på typ en sekund. BIM-2 idag. :)
Hej hörrni! Testade imorse. Strecket kom fram på typ en sekund. BIM-2 idag. :)
Ett levande bevis på att spermier kan leva upp till 5 dygn :) såååå glad
Hade min peak igår på förmiddagen sen på kvällen var det Low på ägglossningstestet. Vi fick till det igår och jag ska försöka fjäska till mig ett ligg ikväll igen :P
Nu får gärna dagarna gå fort så man kan börja testa! Har blivit något av en test missbrukare. Haha!
Frågan är oxå om det kan visa något nästa fredag eller om man bara slösar ett test då..
Finns det någon mer som precis har haft ägglossning?
Jag hade äl i torsdags, dagarna går så segt har bim 25e tänkte ev testa nästa helg men antar att det e för tidigt. När har du bim?
Jag har också BIM 27/6. Förväntade mig också ägglossning i onsdags men fick äntligen positivt test idag! Nu gäller det att försöka få till det flera dagar och sen denna eviga väntan!
Asså hur tidigt kan man känna av om man är gravid?
Jag har börjat må så konstigt under två dagar med yrsel och måste tugga tuggummi för att inte må dåligt.. Har googlat å läst att det är för tidigt att känna symtom för mig. Hade ju ägglossning i lördags..
Har fött två barn 2011 & 2012 å det jag bara kommer ihåg är att mina bröstvårtor blev sjukt ömma å tydligare ådror..
Är på äl+4 och har mycket "mensvärk" i magen, brösten börjar på att göra ont & ont i ryggen... Mina vanliga besvär typ 1 vecka innan bim. Vet inte om mitt bim är 25:e eller 27:e för min ägglossning blev några dagar senare än jag trodde. Tog faktiskt ett testa tidigt grav test imorse som var blankt. Trodde inget annat men man vet aldrig :P
Jag hade efter mens i maj stark molande värk ca en vecka efter som inte släppte. Känner igen. Men även en dålig mage också.... Samma som dig med magen där. Hur länge har du försökt?
Tog nu o är på äl 9. Vad tror ni? Spök?
Bim-6 å tog ett testa tidigt grav test. Var neg.. Vill så gärna vara gravid. Prickade in äl perfekt men ska ta ett nytt test på onsdag. Då är det bim-3. Hoppas att det kan visa väldigt svagt då :)