Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
BIM JUNI 2020:
Majja92 28/5, 28 år. Första barnet
Abrakadabra 1/6 28 år. Första barnet
Lizzie09 1/6, 28 år. Andra barnet
Ann3h 3/6, 26år Första barnet
Acge 6/6, 28 år. Första barnet
Olivträdet 6/6, 25 år. Första barnet
33villbligravid, 11/6, 36 år. Andra barnet.
Canama, 15/6, 31 år. Andra barnet
Gisse, 18/6, 31 år, tredje barnet
Fruitloop, 19/6, 32 år, Andra barnet
Bäbislängtan, 21/6, 31 år, andra barnet
Mrs Lina, 23/6, 33 år, andra barnet
Måste fråga er tjejer.
Jag fick "mens" igår. Vanligtvis har jag en "mellan" blödning men just nu har jag en liten blödning. Ingen mensvärk och super finnig har jag blivit haha.
Tror ni att om man har en liten blödning, att livmoderslemhinnan är tjockare till nästa månad och att ett ägg kan fastna lättare?
Jag brukar inte få finnar med min mens, och brukar blöda mer. Så lite konstigt att den är så lätt denna månad.
Brukar ni ha stor variation i er mensblödning?
Måste fråga er tjejer.
Jag fick "mens" igår. Vanligtvis har jag en "mellan" blödning men just nu har jag en liten blödning. Ingen mensvärk och super finnig har jag blivit haha.
Tror ni att om man har en liten blödning, att livmoderslemhinnan är tjockare till nästa månad och att ett ägg kan fastna lättare?
Jag brukar inte få finnar med min mens, och brukar blöda mer. Så lite konstigt att den är så lätt denna månad.
Måste fråga er tjejer.
Huu ... ÄL-vecka och är alltid lika stressad. Hade precis sex, cd 11 brukar ha ÄL cd 12-15. Kör inte med stickor. Nu funderar jag genast att borde man ligga mer och när? kanske onsdag eller torsdag? Svårt det här!
Hur mkt brukar ni andra ?planera? liggandet?
Lägger till mig i listan :)
BIM JUNI 2020:
Majja92 28/5, 28 år. Första barnet
Abrakadabra 1/6 28 år. Första barnet
Lizzie09 1/6, 28 år. Andra barnet
Sararebecca 2/6, 28 år. Andra barnet
Ann3h 3/6, 26år Första barnet
Acge 6/6, 28 år. Första barnet
Olivträdet 6/6, 25 år. Första barnet
33villbligravid, 11/6, 36 år. Andra barnet.
Canama, 15/6, 31 år. Andra barnet
Gisse, 18/6, 31 år, tredje barnet
Fruitloop, 19/6, 32 år, Andra barnet
Bäbislängtan, 21/6, 31 år, andra barnet
Mrs Lina, 23/6, 33 år, andra barnet
Denna månad låg vi 3 dagar innan äl och ångrar själv att vi inte låg en gång senare haha. (Men tydligen kan spermier leva upp till 5 dagar) så det är inte helt kört om ni inte ligger mer. Men det skadar ju verkligen inte att göra det heller :) jag röstar för ett härligt onsdagsligg! :)
Måste fråga er tjejer.
Jag tycker då det där ser ut som en ökning! =) hoppas hoppas!!
Jag brukar också få dåligt med stegring på äl stickor men blev ju gravid tidigare med låg stegring så :)
Nu ser mina test ut såhär. Sjunker ju nu så hoppas ett ägg har släppt!
Varning för ingående intim information!!!
Jag å sambon sexade till det för två dagar sedan. Ungefär 1vecka efter ÄL. Men jag kände redan under sexandet att detta inte blev bra, fick typ kraftig mensvärk å det började göra mer å mer ont. Efteråt hade jag kraftig sammandragning å kunde knappt räta ut kroppen. Har än mensvärk men inga blödningar. Någon som har haft liknande nån gång i sitt liv eller hört talas om det???