Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Nu tror jag faktiskt på att det är en ny graviditet! Tog ett cb idag och jämförde med cb när missfallet startade. Och jag vet att efter blödningen fick jag ännu svagare pluss med cb. Fattar inte hur det kunde ta sig igen mtp hcg rester och kort cykel men supertacksam. Kan inte riktigt glädjas än dock, efter alla våra missfall och sena avbrytanden så ropar jag inte hej än. Så nu bara hålla tummarna att den nya bönan vill stanna och är frisk! :)
Hej
nu är jag redo att skriva här igen efter missfallet den 17 maj i v.6
Slutade blöda helt nu i helgen vilket var såååå skönt.
Var på VUL igår och allt såg mycket bra ut. Slemhinna på 7mm och ägglossning på g sa barnmorskan. Jag känner mig sjukt positiv och även om missfallet var sorgligt så är det ändå ett tecken på fertilitet. Föregående försök lyckades efter 4 månader. Hoppas så innerligt på en till graviditet och att denna ärta stannar hos oss.
Varning för ingående intim information!!!
Jag å sambon sexade till det för två dagar sedan. Ungefär 1vecka efter ÄL. Men jag kände redan under sexandet att detta inte blev bra, fick typ kraftig mensvärk å det började göra mer å mer ont. Efteråt hade jag kraftig sammandragning å kunde knappt räta ut kroppen. Har än mensvärk men inga blödningar. Någon som har haft liknande nån gång i sitt liv eller hört talas om det???
Hej
nu är jag redo att skriva här igen efter missfallet den 17 maj i v.6
Slutade blöda helt nu i helgen vilket var såååå skönt.
Var på VUL igår och allt såg mycket bra ut. Slemhinna på 7mm och ägglossning på g sa barnmorskan. Jag känner mig sjukt positiv och även om missfallet var sorgligt så är det ändå ett tecken på fertilitet. Föregående försök lyckades efter 4 månader. Hoppas så innerligt på en till graviditet och att denna ärta stannar hos oss.
Hej alla duktiga kämpande!! Länge sen jag skrev nu så verkar ha halkat ur! Är på ÄL+8 idag. 5e försöket totalt men 1a försöket med ÄL-stickor och rosenrot. Har svårt att vara positiv för jag blev så himla ledsen av mensen sist. Känner såklart efter ändå fastän jag inte vill... haft ont i brösten sen ÄL+4 vilket är väldigt tidigt för mig. Men ingenting behöver ju betyda någonting har man ju lärt sig :-----) Lägger till mig själv i listan och uppdaterar här med hur det går såklart!!
BIM JUNI 2020:
Majja92 28/5, 28 år. Första barnet
Vegaveravegavera 1/6, 25 år, Första barnet
BIM JUNI 2020:
Majja92 28/5, 28 år. Första barnet
Abrakadabra 1/6 28 år. Första barnet
Lizzie09 1/6, 28 år. Andra barnet
Sararebecca 2/6, 28 år. Andra barnet
Ann3h 3/6, 26år Första barnet
Acge 6/6, 28 år. Första barnet
Olivträdet 6/6, 25 år. Första barnet
33villbligravid, 11/6, 36 år. Andra barnet.
MsPinnipeds 14/6, 29, Första barnet
sbina86, 15/6, 33 år. Tredje barnet.
Canama, 15/6, 31 år. Andra barnet
Gisse, 18/6, 31 år, tredje barnet
Fruitloop, 19/6, 32 år, Andra barnet
Bäbislängtan, 21/6, 31 år, andra barnet
Mrs Lina, 23/6, 33 år, andra barnet