Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Vad tror ni om detta?! så förvirrad testar väldigt tidigt! tror ni det är ett spök fejk streck bara? :/
Vad tror ni om detta?! så förvirrad testar väldigt tidigt! tror ni det är ett spök fejk streck bara? :/
Ser själva testremsan men den verkar tyvärr inte se blå ut, vad jag kan se.. Hur många dagar efter äl är du?
Äl +9 och tog ett Clearblue Early detection idag, neeegativt. Med dottern plussade jag på äl+9 med vanligt clearblue, så tar nästan för givet redan nu att det inte blev något denna månad. Trots symtom. Men mycket kan hända inom de närmsta dagarna :)
Börjar se en stegring på ÄL-testerna nu men tycker mig inte ha äggviteflytningar, hur länge innan ÄL brukar man ha det? Värt att sexa på i alla fall?
Ja det var det jag tänkte, känns som att många inte får fullt utslag på stickor! Tycker nästan det ser starkast ut den 18/5 men kan ju som du säger även varit där senare den 20/5. Hoppas ett guldägg har släppt och att det fäster! :) du får uppdatera, jag håller tummarna stenhårt!
Nu tror jag faktiskt på att det är en ny graviditet! Tog ett cb idag och jämförde med cb när missfallet startade. Och jag vet att efter blödningen fick jag ännu svagare pluss med cb. Fattar inte hur det kunde ta sig igen mtp hcg rester och kort cykel men supertacksam. Kan inte riktigt glädjas än dock, efter alla våra missfall och sena avbrytanden så ropar jag inte hej än. Så nu bara hålla tummarna att den nya bönan vill stanna och är frisk! :)
Är det någon här med koll? Jag är på CD30 idag och vet inte riktigt hur jag ska tolka min NC. Min temp tycker jag ser konstig ut och känna så udda att den sätter ut ägglossning vid CD24.
Men iaf min fråga är om de kan finnas en möjlighet att jag hade ägglossning vid CD 18/19. Jag hade nämligen en liten blödning på CD18 och tempen sjönk väldigt låg på CD19. Mådde även illa, molande värk och ömma bröst de dagarna som jag brukar vid ägglossning. Men tempen höll sig låg väldigt länge vilket gör mig fundersam på vad som egentligen hände.
Så någon som har ett förslag på när äl kan ha skett?
Grattis!! Hoppas på en frisk å stabil liten böna :D
Massa grattis! Håller tummarna för dig att det går hela vägen denna gång!
Men åh vad kul, grattis!!! Hoppas verkligen att det här är gången det händer för er del.
Väcker ju också hopp för egen del om att jag får en likadan månad då jag är på cd 12 nu sedan mitt mf i maj.
Är det någon här med koll? Jag är på CD30 idag och vet inte riktigt hur jag ska tolka min NC. Min temp tycker jag ser konstig ut och känna så udda att den sätter ut ägglossning vid CD24.
Men iaf min fråga är om de kan finnas en möjlighet att jag hade ägglossning vid CD 18/19. Jag hade nämligen en liten blödning på CD18 och tempen sjönk väldigt låg på CD19. Mådde även illa, molande värk och ömma bröst de dagarna som jag brukar vid ägglossning. Men tempen höll sig låg väldigt länge vilket gör mig fundersam på vad som egentligen hände.
Så någon som har ett förslag på när äl kan ha skett?