Bim juni 2020
Tjoho, idag steg tempen! :D vilken häftigt känsla när man vet till 100% att man prickat in ägglossningen! Kom igen nu kroppeeeeeen <3
Tjoho, idag steg tempen! :D vilken häftigt känsla när man vet till 100% att man prickat in ägglossningen! Kom igen nu kroppeeeeeen <3
Ja jag fortsätter testa med äl och ser om det ökar igen nästa vecka då det borde vara äl egentligen.
Ja vi myste på onsdagen och igår fredag så har säkrat upp där om det skulle vara så :)
Åh brukar du har dubbla äl?
Så svårt det nu att veta efter missfall. Känns som kroppen kom igång snabbare än vanligt?
Ja jag fortsätter testa med äl och ser om det ökar igen nästa vecka då det borde vara äl egentligen.
Ja vi myste på onsdagen och igår fredag så har säkrat upp där om det skulle vara så :)
Åh brukar du har dubbla äl?
Så svårt det nu att veta efter missfall. Känns som kroppen kom igång snabbare än vanligt?
Någon som har erfarenhet av äl blödning? Allt känns så märkligt just nu. Fick en blödning igårkväll, väldigt väldigt liten, kom bara i trosan. Enligt tempen var äl i torsdags men fick extrema äl smärtor på fred kväll och sen blödningen lörd kväll. Kan en äl blödning komma så dagen efter? Eller är det alltid samma dag?
Har nog fått ordning nu först på äl tror jag.
Följer man kalender och räknar missfallet som en mens så ska jag ha äl på onsdag.
Och såhär ser stickorna ut nu. Ökar ju sakta nu om man ser på senaste dagarna längst ner :)
En fråga till er som har ganska regelbundna cyklar: vilken dag i cykeln har ni äl ungefär?
Avser då er som tempar och/eller använder äl-test. Nyfiken på hur mycket det kan variera. :)
Om jag minns rätt så kan man få en tempdipp när ägget fäster, skulle de kunna vara så? :D
Ser nu att du också fick en äl blödning! Har det slutat?
Okej, nej jag har aldrig fått det förut så jag var/är också lite orolig. Ska bli spännande att se om tempen går upp imorgon!
Jag fick blödningen vid 11 idag, tog ett trosskydd och där blev det lite lite brunt/rosa. Det kommer fortfarande lite nu på kvällen (mer när jag torkar mig vid toalettbesök), men verkligen inte mycket.
När ungefär har du BIM?
Tråkiga nyheter, tempen gick inte upp imorse och idag kom mensen! :/ Har inte haft nån anovulatorisk cykel sen när jag började tempa men tyckte att det var konstigt att ägglossningen var så sen, istället fick jag alltså tidig mens. Men men! Kan ändå vara med i juni-tråden eftersom jag nu beräknas ha BIM i slutet på juni, haha.
Tråkigt att du hade missfall! Håller tummarna för att det ska lyckas nu!!