Bim juni 2020
Dag 6 med detta resultat! Alltså, DAG 6?!
Dag 6 med detta resultat! Alltså, DAG 6?!
Känns omöjligt att vara gravid, är på CD 26 idag och brukar alltid gå positiva äl test sent i cykeln (runt dag 18--19) oftast. Tempen ligger lågt dessutom för att vara jag. 36,38 både igår och idag.
Kul... nu har jag börjat tänka på PCO också. Ringde gyn igen nyss och oturligt nog svarade samma bm som förra gången som bemötte mig kallt och avvisande.
Jaha, antingen är allt bra och jag blir gravid eller så har jag PCO och kommer ha skit svårt att bli gravid efter samtalet med henne... men några sådana undersökningar gör inte gyn på mitt sjukhus heller som grädde på moset!
Ja, alltså det låter ju knepigt att du haft positivt så länge på ÄL. Men är det någon särskild anledning till att du inte vill göra ett gravtest? Då kan du iallafall utesluta det och kanske ta kontakt med en gyn och se vad dem tror det kan bero på. Det är bara vissa test som ger utslag på HCG på ÄL test. När har du bim?
Kom på en sak. Borde inte rfsu's äl test visa positivt också vid graviditet eller PCOS?
Fick det här nyss
Tycker du ska testa att ta ett gravtest när du haft så många dagar med positivt :)
Är en jobbig dag idag. Min barndomskompis är gravid, oplanerat dessutom och hon överväger starkt abort.. försöker finnas där och stötta, men det tog hårt!
Varför blir inte jag gravid?! :(
Alltså, om jag har så mycket LH hormoner i blodet men att ägget inte släpper, borde inte Rfsu's tester också visa positivt då?
Jag fortsätter att få positivt på cb's ältester även idag, dag 8 idag
Hur pass starka/svaga blir RFSU testerna?
Låter som att ditt cb test är trasigt/defekt?